Wiehoe, we zijn eindelijk zwanger!

A

Anoniem

Guest
Lang gewacht, toch spontaan gekomen! Vanmorgen heb ik een CB test gedaan en we hebben staan huilen in de badkamer. We zijn dik anderhalf jaar bezig en hebben al aardig wat onderzoekjes doorstaan (inwendige echo, sperma onderzoek, zo'n radiologisch onderzoek voor eileiders). We zouden maandag weer gaan bellen voor een vervolg afspraak, maar da's niet meer nodig!

Dit bericht is speciaal voor alle meiden die al een tijdje bezig zijn, hoop dat dit jullie wat meer moed geeft. En ik was er echt niet minder mee bezig hoor!

Succes allemaal!

Hai,

Wat fijn om te horen dat je inderdaad eindelijk zwanger bent.

Hier zo een die ook al wat langer bezig is, zit in ronde 19 en heb dezelfde onderzoeken gehad die jij ook beschreven hebt. Bij mij zit 1 eileider dicht dus ben 50% minder vruchtbaar.

Geeft mij weer moed en hoop!

Geniet ervan en veel liefs
Nataly  

Wat een geweldig nieuws zo op de vroege morgen: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zeker als je zo hebt moeten wachten, is het overweldigend! Ik wens je een hele fijne zwangerschap. Geniet er samen van.

Groetjes Anoek

Hoi muisje,
supergefeliciteerd.
jij geeft idd de meiden weer wat moed.
wat leuk voor jullie zeg.
gr lisette 4maanden zwanger

Hoi Muisje

Allereerst wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap. Ik weet precies hoe je je voelt. Bij de eerste heeft het ook 1,5 jaar geduurd en ik was ook superblij dat ik zwanger was. Ik kon het eerst ook niet echt geloven.
Meid ga er heerlijk van genieten.

Liefs Sharine

Hoi muisje,

Van harte gefeliciteerd!!!! Na zo'n tijd wachten zullen er inderdaad wat tranen rollen. Geniet er van!

Liefs,

Sara

He Muisje,

GEFELICITEERD meid!!!! Blij te horen dat het toch gelukt is.
Geniet er maar lekker van!!!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan