Wiens NOD komt er aan ?

Hallo allemaal ! Ik heb in februari helaas een miskraan gehad,maar ben gelukkig wel eind maart weer ongi geworden. Nu zit ik dus in spanning te wachten op mijn nod. Geen idee wanneer mijn ongi moet komen,want ik weet nog niet of mijn cyclus weer zo regelmatig is als voor de mk. Wel voel ik mij anders en heb af en toe steken in m'n borsten. ( normaal nooit ) Maar ja,ik weet dat je jezelf kan gek maken en weet het voor een ander altijd zo goed te vertellen. Maar als je dit dan zelf hebt dan ben je ook onzeker en maak je van alles wat je voelt iets.....ook al vinden helaas vele op dit forum dit stomme reacties:ik vind het fijn dat ik het hier kwijt kan,omdat je het toch niet aan de grote klok hangt.
Groetjes van XXX............

Hoi!

Ook ik zit te zenuwen. Het is pas onze 3e ronde (1e was 12 dagen, 2e 21 en nu zit ik op dag 26) en ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het nu niks kan zijn. Ik heb nu wel voedingssupplementen gekregen die mijn oestrogeen-niveau moeten reguleren, dus eigenlijk wil ik zo snel mogelijk ongi worden zodat ik weer verder kan. Ik denk dat ik uiterlijk volgende week maandag mijn NOD heb, dus we hebben afgesproken: als er dan nog geen rode duivels zijn gaan we maandagochtend testen! Hoe langer er niks is, hoe hoopvoller ik stiekem wel wordt (hoewel ik tegen mijn vriend blijf zeggen dat er deze keer echt niks zit).Bij alles wat ik voel denk ik: daar komt mijn ongi aan. Ik loop ook al een week met inlegkruisjes voor de zekerheid. Ik hoop dat deze ronde voor ons allebei goed nieuws brengt!

Sterkte, liefs Kiki

P.S. Ik vind het abosluut niet stom dat je dit berichtje geschreven hebt en al helemaal niet hoe je je voelt. Ik herken het voor (meer dan) 100%.

Hoi,

Ik ben het helemaal met Kiki eens, tuurlijk is het niet stom dat je dit berichtje hebt geschreven!

Ik ben ook 1 dag over tijd en ik zit ook te hopen.......

Danielle

Hoi,

Ik heb morgen mijn NOD. Ik ben zeer regelmatig. We hebben goed de vruchtbare dagen in de gaten gehouden, maar dat zegt natuurlijk niks.
Wij gaan ook voor de 3e ronde net zoals Kiki.
Veel succes!

MM

Hoi,
Ik heb woensdag mijn NOD en wacht ook met spanning af. Ben tot nu toe best wel regelmatig, en voel nog niet echt ongipijn,anders altijd al een paar dagen vantevoren.
Maar inderdaad, je kunt jezelf heel wat wijs maken...ook ik had straks steken in mijn borst en een opgeblazen gevoel.Ben ook erg moe..ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben...weet ook niet prcies waarom.
Ik wacht het af en laat het jullie weten.
Iedereen hierboven: veel succes en geduld met het wachten
Ik duim voor jullie!
Liefs Esther

hoi hoi

ik heb denk ik eind deze week mn NOD
doordat ik onregelmatig was, en het gelukkig de laatste maanden al iets beter is geworden weet ik het nog niet met zeker heid te zeggen.
ik zit nu in ronde 8 en normaal heb ik een paar dagen voor de ongi wel klachten maar nu heb ik al een dikke week last van vlagen misselijkheid, gevoelige borsten enz. enz.
de hoop is er maar het zegt helaas nix
nog een week wachten, maar wat duurt dat lang..

he meiden suc6 met wachten en wie weet..

groetjes en liefs jorenda

hoi,

Doe nu voor de eerste keer mee aan dit forum, dit is ook de eerste keer dat ik berichtjes lees op het forum en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind om te lezen, vooral die afkortingen!Ik ga volgende week aan de derde ronde beginnen, heb wel een regelmatige cyclus van 26 dagen, dacht van de week ook dat het raak was had ook last van erge moeheid en misselijkheid en was daar zelfs blij mee!! maar afgelopen vrijdag bleek dat alle pijntjes voor niks zijn geweest,... balen! Heeft er iemand nog tips, woensdag schijnt voor mij
"de dag" te zijn, misschien een stomme vraag maar vanaf wanneer is het nou het beste om te "starten" Ik denk zelf al vanaf zaterdag?

Hoor het graag van jullie.
Succes met alles!
Groetjes: Angel

hoi hoi ik moet eid deze week het worden eind van de maand dus toch wel spannend hoor het het wordt me 5e ronde erg van die miskraan die je gehad hebt had een vraagje was jij die xxx die uit almere kwam?
gr manuela

Terug
Bovenaan