Wietske 11 en de anderen die willen weten over mijn zus en haar vriendin die zwanger willen worden.

A

Anoniem

Guest
Hoi Wietske,

Je had helemaal gelijk!!!!!
Mijn zus had pas op dag 16 haar ovulatie en is die dag gelijk naar  haar donor  gereden ......(ze wil samen met haar vrouw een kindje via een bekende spermadonor)

Dat was dus gisterenavond, ik ben zoooo benieuwd!!
Zeker omdat ik nooit verwacht had dat ze ooit zwanger zou raken, ik het zelfs spannender dan bij mij...
Ik hoop echt dat ze zwanger is geworden.
Maar goed dat zou wel voorbarig zijn de eerste mnd maar je weet nooit.
Wanneer kan ze nu een test doen??
Op de zw testen staat na 17dagen en omdat ze maar zo'n korte cyclus heeft moet ze over minder dan een week eigenlijk al weer ongesteld worden dat zpu wel weer een beetje laat zijn...
Super bedankt door jouw mailtje is ze toch door blijven testen om haar ovulatie te vinden!
Hoe is t bij jou gegaan?
Kus Fem
ps voor de anderen:  zijn er nog meer vrouwen koppels die proberen zwanger te raken op dit forum.....????

Hoi Femmie,

Misschien kan ik je verder helpen. Ik heb een cyclus van 25 dagen en ben ook precies op 7 oktober ongesteld geweest!!
Mijn eisprong is volgens mij op dag 12, waarna ik na 13 dagen ongesteld wordt. Ik ben ook aan het testen met ovulatietesten en heb totnutoe nog geen streep gehad. Dat verwacht ik ook pas morgen of overmorgen, ik denk dat je zusje ook nog 1 of 2 dagen geduld moet hebben.
Ik ben trouwens 37 jaar en volgens mij is dat geen probleem.
suc6 voor je zusje, houd je me op de hoogte??

Groetjes Wietske

Hoi Femmie,

Bij mij is t nu ook raak, 2 strepen, dus aan t klussen. Ook 4 dagen later dan ik verwacht had, op dag 15!
Wat ik mij afvroeg:
Een kennis van mij is zwanger geworden door zichzelf te insemineren met sperma van een donor, doet je zus het ook op die manier?? Ze heeft zo'n speciaal rietje gehaald bij de apotheek.
Ik hoop voor haar dat het in 1x lukt en ik hoop natuurlijk ook dat het bij ons nu raak is.
Houd je me op de hoogte?
Testen kun je volgens mij vanaf dag 14 nadat je eisprong was.

Groetjes Wietske

Hoi Wietske,

Rietje???
Ik heb wel gehoord van een spuitje.
Mijn zus vertelde dat het haar wel pijn deed. Jammer even niet zo romantisch dus.
Mijn zus en haar vrouw gaan het nu drie maaden zelf proberen met een bakje en een spuitje, wel zo gezellig als het thuis zaou lukken en als het lukt mooi meegenomen natuurlijk!!
Daarna gaat de Gyn hun helpen.

Spannend voor jou joh!!!
Leuk dat jullie misschien straks wel tegelijk gaan testen!!
Mijn zus voelt nu al kwaaltjes. Ik had dat bij mijn zwangerschappen niet zo maar goed ik snap t wel zij heeft hier zo naar toe geleeft.

Mijn zus is op de dag dat ze voor het eerst een streepje kreeg (gisteren)  en haar FSH  dus omhoog schoot meteen naar haar donor In DenHaag toegegaan, als het goed is blijft het sperma 48 uur leven toch? Dat zou betekenen dat het eitje moet rijpen voor morgenavond.
Maar wanneer  zou dat eitje ongeveer moeten gaan rijpen na die FSH Piek, is dat pas een dag later dat heb ik ergens gelezen dacht ik,  want die  piek  komt toch  VOOR het vrijkomen van het  eitje??

Leuk dat je nog een vrouwenkoppel kent die zwanger willen worden, hebben ze geen zin om ervaringen uit te wisselen mjet mijn zus? Kan me ook voorstellen als ze daar helemaal niet voor in zijn.  
Zij zitten wel in een super onzekere tijd en weinig mensen weten er wat vanaf, wel hoe het bij een man en een vrouw gaat maar twee vrouwen dat hoor je gewoon niet vaak. Zijn die kennissen van je al lang bezig?

Ik heb via mijn zus van een stel gehoord waar het niet bij wil lukken, dan heb je eindelijk een donor en lukt t niet. Lijkt me echt heel frustie...!!! Natuurlijk net zo erg als het bij ons niet wil lukken maar goed daar gaan we nog even niet van uit toch.

Ik wil zelf graag zwanger worden als mijn zus al zwanger is, bij mij was het twee keer in 1 keer raak.
Ga er helemaal vanuit dat dat bij de derde weer zo zal zijn maar dat hoeft natuurloijk helemaal niet zo te gaan.
Ik zie wel ergens rond oud en nieuw willen we er echt voor gaan.
Hou je mij ook op de hoogte hoe het bij jou is, of het klussen resultaat heeft geboekt en hoe je je voelt?

Hoelang ben je al bezig Wietske en waarom gebruik je de ovulatie testen eigenlijk?
Lukt het niet om zwanger te raken?

Hoi Femmie,

Wat veel vragen ineens! Die kennis van mij heeft inmiddels een zoon van een jaar of 11, dus 't is lang geleden. Ze had geen relatie met een vrouw, maar is een bom-moeder!!
Bij haar was t in 1 keer gelukt.

Wat een geluk heb je dat t bij jou steeds zo snel raak is! Ik zit nu in de 4e ronde. Dat is eigenlijk nog niet zo lang, maar ik ben wel 37 jaar en bezig voor de 1ste. Mijn man is 54 en we zijn in juli getrouwd. Ik gebruik ovutesten om de kans op zwangerschap wat te vergroten. We hebben elkaar helaas pas laat ontmoet, als we elkaar 15 jaar eerder ontmoet hadden, hadden we misschien (waarschijnlijk) wel 4 of meer kinderen gehad, maar nu zijn we al blij als we nog 1 of misschien zelfs 2 gezonde kinderen kunnen krijgen. We houden beide van kinderen, mijn man werkt veel met kinderen, vandaar. Soms ben ik erg bang dat het niet meer gaat lukken vanwege mijn leeftijd, maar ik houd voorlopig de moed erin. We hebben gisteravond en vanavond weer flink ons best gedaan (kost geen moeite) nu maar weer 2 weken afwachten en duimen!!!

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan