Wij dromen van een eerste kindje maar ik vrees voor mijn baan

Anoniem

New member
<p style="text-align: left;">Hoihoi,</p>
<p style="text-align: left;">Heb mij net aangemeld op deze site want wij dromen echt van een eerste kindje maar ergens maken praktische zaken mij bang. Ik ben sinds oktober gestopt met de pil en sinds kort gestart met foliumzuur en vitamine d. Mijn man en ik zijn zo enthousiast en kijken er zo naar uit om ouders te worden. Dolgelukkig. Alleen krijg ik pas eind dit jaar een vast contract en  en ik bezig met een thuisstudie via het werk(loopt niet zoals gehoopt want het valt zwaar naast 40uur werken). Ik vrees voor mijn baan als ik zwanger zou worden en dat baart mij zorgen. En echt ik weet dat het niet het belangrijkste is maar een stukje van mijn maandelijkse inkomen maakt het leven makkelijker. Hierdoor ben ik bang dat ik ga wachten om echt zwanger te worden terwijl een vast contract ook niks zegt... toch?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop hier een beetje advies te krijgen en stiekem vooral positieve verhalen zodat ik er gewoon voor durf te gaan :)</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Ik was 17 en zwanger. Heb toen gekozen een thuisstudie te gaan doen en daarbij te gaan werken. Werkte op dat moment als nuluurder bij me werkgever. Ik mer lood in me schoenen uitgelegd dat ik zwanger was en me studieplannen. Kreeg ik 24 uur aangeboden en jaar erna kreeg ik vast contract. Ik was zo blij omdat de vader mij liet zitten tijdens de zwangerschap. Ik zou er gewoon voor gaan. Moeder worden is zo wat moois.
 
Terug
Bovenaan