Wij fotoservice... erg slechte service... ervaringen?

Hoiiiiiiiiiii!

Ik ben José en mama van een zoon Sem 9 maanden en nu alweer 21 weken zwanger van nr. 2! Ik heb op 22 sept. 2008 een hele reeks foto's besteld, bijna 300 foto's van mijn zoon Sem... via www.wijfotoservice.nl maar tot op heden nog steed geen  foto's in huis!

Ik baal ontzettend. Het stomme is dat  de bijna 30,- die  ik er voor betaalde wel, diezelfde dag nog van mijn rekening was geschreven! Ik heb een mail gestuurd, en kreeg een week  terug als reactie: er is een achterstand in de verzending, we kunnen u niet zeggen wanneer uw  foto's (die al klaar staan om verzonden te worden) worden verstuurd.  

Ik heb  2 dagen terug nog maar eens gemailt.. en daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Vandaag nog maar is (je kan niet bellen, dat is vervelend) met het verzoek mijn vorige vraag te beantwoorden..  pffffffffff word er spuug zat van.. hoe lang gaat dit nog duren zo... ik vind het een slechte service!!!

Kennen mensen dit probleem? Ben erg nieuwschierig!

Liefs José  

Yep!

Ik zit met een slechte levering van een artikel. Je krijgt maar geen contact met ze! Als je al een mail terug krijgt (ik heb al verschillende emailadressen gebruikt en 1 reactie gekregen) is dat zo'n standaard bericht waar ik niks mee kan. Nadat ik weer terug gemaild heb heb ik niks meer van ze gehoord.

Ze hebben leuke dingen maar de service is 3xniks!

Ohh, shit, had je dit maar iets eerder gepost! Ik heb net gistermiddag foto's via Wij fotoservice besteld, omdat ze in de 'Wij" als goedkoopste naar voren kwamen en best getest ofzo. Ik heb maar 60 foto's besteld, maar ik had wel verwacht dat ze binnen een week binnen zouden zijn. Iedereen wil ze namelijk graag zien. Nou ik ben benieuwd en laat nog wel weten hoe lang het bij mij duurt! Het geld is in ieder geval al afgeschreven.
Veel succes meiden en ik hoop dat jullie je foto's snel krijgen. Wel slecht dat ze niet reageren op jullie mail.
Als er nu heel veel reacties op dit topic komen met slechte ervaring sta je sterker en dan zou ik eventueel het magazine Wij erbij inschakelen, want het is een onderdeel van hen en zij adverteren ermee.

Hoihoi,
Ik heb net een berichtje gehad dat de bestelling verzonden is en binnen twee dagen bezorgd zal worden! Nu dus even afwachten of ik ze echt maandag heb, maar het belooft meer goeds dan bij jullie. Succes ermee verder!

Hoi,

Ik heb pas fotos besteld bij www.foto.com. Totaal was geloof ik 153 afdrukken en de prijs incl verzenden was iets van 13 euro. En binnen 3 dagen had ik ze in huis! De kwaliteit is ook erg goed. Misschien een tip voor de volgende keer!
Marijke
7w5d

Hier nog iemand die lang moet wachten op een foto album. Heb net wel gelezen op webprint hun eigen site dat door de stijging van bestellingen van foto album ze achter liggen op schema.

Verder heb ook ik via berichten center van wij foto service een bericht verstuurd met de vraag wanneer het komt.

Verder met gewone foto's heb ik ze altijd na 2 á 3 dagen in huis.

GRoeten

Diarich

Nou ik heb mijn foto's dus al binnen! Dus dat is snel gegaan. Voor vakantiekiekjes kan de kwaliteit er mee door, maar ik ben wat veeleisender en zal hier niet snel meer bestellen. Maar goed de prijs was wel laag, dus moet niet te veel zeuren. Voor echt goede kwaliteit kan ik jullie trouwens profotonet aanbevelen, iets duurder, maar dan heb je wel vaklabkwaliteit! Zeker als je foto's wil inlijsten of aan de muur wilt.
Jammer dat ze zo slecht reageren op jullie mails bij wij, is niet echt slim van ze.

Terug
Bovenaan