Wij fotoservice... erg slechte service... ervaringen?

Hoiiiiiiiiiii!

Ik ben José en mama van een zoon Sem 9 maanden en nu alweer 21 weken zwanger van nr. 2! Ik heb op 22 sept. 2008 een hele reeks foto's besteld, bijna 300 foto's van mijn zoon Sem... via www.wijfotoservice.nl maar tot op heden nog steed geen  foto's in huis!

Ik baal ontzettend. Het stomme is dat  de bijna 30,- die  ik er voor betaalde wel, diezelfde dag nog van mijn rekening was geschreven! Ik heb een mail gestuurd, en kreeg een week  terug als reactie: er is een achterstand in de verzending, we kunnen u niet zeggen wanneer uw  foto's (die al klaar staan om verzonden te worden) worden verstuurd.  

Ik heb  2 dagen terug nog maar eens gemailt.. en daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Vandaag nog maar is (je kan niet bellen, dat is vervelend) met het verzoek mijn vorige vraag te beantwoorden..  pffffffffff word er spuug zat van.. hoe lang gaat dit nog duren zo... ik vind het een slechte service!!!

Kennen mensen dit probleem? Ben erg nieuwschierig!

Liefs José  

JAAAAAA!
Verschrikkelijk, ik   last gehad, heb werkelijk nooit problemen gehad met de service. Maar nu heb ik 5 september (!!!) foto's besteld en die heb ik nog steeds niet. Ik heb al heeeeeel veeeel gemaild maar kreeg amper reactie. Toen ik schreef dat ik mijn geld terug zou boeken kreeg ik wel reactie. Dezelfde als jouw.
Nu vertelde mn vriendin dat ze het beste uit de test zijn gekomen en er een heel stuk in de telegraaf heeft gestaan. Zodoende zijn ze nu overbelast omdat iedereen daar nu foto's besteld.
Ik vind het echt balen!
Nu heeft manlief de foto's ergens anders besteld (bij snapfish) omdat we de foto's echt nodig hadden. En deze waren binnen 5 dagen binnen. Voortaan gaan we dus naar snapfish. Maar ik baal wel van mn geld wat zij dus al hebben en nu gewoon nog steeds geen foto's, en je kan geen kant op!

Hoop dat het snel beter gaat...

Liefs Remy

He..

Dat meen je niet! Vanaf 5 september al? Heb je je geld wel terug nu, of hebben ze het geld nog, en hebben jullie foto's bij dat andere besteld (iets met fish haha)...

Ja baal ook echt.. was een vorse bestelling!!!!!!!!!!!!
Maar oke.. ik wacht dan maar geduldig af.... wel belachelijk.
Vooral inderdaad, als je ziet dat in het blad Wij.. weer een super grote advertentie stond, voor deze foto service... echt vrustrerend...

MAAR GELUKKIG HERKENNING! DANK JE WEL.. bied toch wat troost haha..

Liefs José

Terug
Bovenaan