Wij gaan beginnen!!!

A

Anoniem

Guest
Gister een afspraak op de poli gehad. Wij kunnen direct beginnen met IVF en aangezien ik niet uit mezelf ongi word begin ik morgen met het slikken van provera. (medicijn om ongi op te wekken) daarna mag ik meteen verder spuiten. De planning is al gemaakt en als het goed is word de punctie op 09 maart gedaan. Ik vind het toch wel erg spannend worden zo. Het balletje gaat eindelijk weer rollen.

Ow ja nog even over mijn oog. ze zijn er achter dat het een virus is. Ik krijg nu andere druppels en een gel om het tegen te gaan. Volgende maand moet ik terugkomen om te kijken of het geholpen heeft.

Jullie horen weer van mij.

Groetjes Sabine

Hoi Sabine,

fijn dat je zo snel kan starten.

Heel veel succes!

Groetjes Belle

Hoi Sabine,

Zeker fijn dat je al zo snel mag starten. Succes met spuiten en alles wat erbij komt kijken!

Groetjes Kippie.

Hee Sabine,
Gaaf zeg dat het allemaal snel gaat.
Ik ga volgende week woensdag beginnen met lucrin injecties als er niks geks gebeurd, dan ongi worden en dan gonal f erbij spuiten. Bij mij hebben ze nog niks gezegd over punctiedag of zo. Dan gaan we ongeveer gelijk lopen denk ik. Spannend........Succes

Hoi Sabine,

Heel veel succes.
Ik ga hard voor je duimen.

Kruimel

Dank je wel meiden. Ik vind het nu echt spannend vandaag gs ik beginnen met provera en tevens lucrin.

Jullie horen weer van mij!

Liefs Sabine

Goed zeg dat je zo snel mag beginnen, ik ga over een paar weekjes starten met de 2e IVF poging, heb er zin in, klinkt vreemd misschien, maar ik ben er klaar voor.

Liefs, Pleun

Ha Sabine,

Fijn zeg, dat de punctie lekker "snel" kan.

Veel sterkte met de medicatie en uiteraard straks met de punctie !

Terug
Bovenaan