Wij gaan de molen in snik....

A

Anoniem

Guest

Vandaag zijn we voor een vruchtbaarheidsscreening geweest in het ziekenhuis en het ziet er niet zo leuk uit. Door de behandlingen die ik in mijn jeugd heb gehad voor mijn ziekte is de voorraad eitjes beschadigd en zijn er niet meer zoveel over.
Doormiddel van een inwendige echo en bloedonderzoek kunnen ze bekijken wat er nog is.

Het nieuws kwam een beetje hard aan vanmorgen, 14 juni moeten we weer terug en dan horen we de uitslagen van de bloedonerzoeken. We gaan nu wel echt de molen in maar ik hoop zo erg dat er nog eitjes zijn.

Er stond wel een eitje op springen dat waarschijnlijk morgen gaat knappen, ik hoop dat het dan raak is en anders gaat al mijn hoop uit naar de positeive uitslagen en n og een paar goede eitjes

Die stomme ziekte ook, achtervolgt je hele leven in elk dingentje wat ik wil en doe kom t het wel weer terug.

Dit wilde ik even kwijt,

een frouk

hoi frouk,
ik hoop voor jullie dat er nog genoeg eitjes zijn en dat het dan maar snel raak is.
Ik   zal voor je duimen, heel veel sterkte en succes,groetjes Noza.

Hoi Frouk,

shit zeg, wat balen allemaal.......
dat moet wel even een slag zijn.....

Ik ga voor je duimen dat er toch een paar super-eitjes tussen zitten!!!!

heel veel sterkte!

Liefs, mienetje

Hoi Frouk,
Goh, wat een onzettend rot nieuws hebben jullie gekregen!!
Hoop zo voor jullie op een wonderen dat de andere eitjes goed zijn!!
Ga voor jullie hard duimen!!!
Heel veel sterkte ermee, heb er geen andere woorden voor!!!

Liefs Sandy

hoi hoi

wat vervelend allemaal!!!
hopen dat het toch meevalt...en dat je gewoon zwanger word!!

mag ik mischien vragen in welke ronde jullie zaten??

xxtam80(ronde 11)

hee lieverd
wel erg rot nieuws voor je!!
ik heb wel iets waar je misschien wat aan hebt,
mn vriend zijn zus had hetzelfde als jij alleen was bij haar de oorzaak een zwangerschap in de eileider die beeindigt moest worden.
Ze zeiden dat ze ook hoogstwaarschijnlijk geen kinderen kon krijgen op en normale manier.
alleen met behandelingen en medicijnen zou er nog een kleine kans zijn.
Zonder hulp en medicijnen is ze nu onverwacht al 5 maanden zwanger van een gezonde jongen!!!
Dit hoeft echt niet het einde te zijn meid,hoop op het positieve,al dit rottige nieuws hoeft echt nog lang niet te betekenen dat jij niet zwanger kan raken!!!Succes hee!!!!!
Groetjes Mo

Hoi allemaal

Bedankt voor jullie lieve racties, dat helpt wel weer een beetje.
we zaten in ronde 7 maar omdat ik in het verleden ziek ben geweest konden we eerder voor deze onderzoeken en ze hebben al vaker ex patienten behandeld dus ik heb nog een beetje hoop.

Ik houd jullie op de hoogte

Groetjes frouk

Terug
Bovenaan