Wij gaan er nu niet aan beginnen

A

Anoniem

Guest
Hoi Lieve meiden,

Ik wilde even zeggen dat ik wel blijf meelezen met jullie, alleen mijn man en ik hebben besloten om ervoor te gaan als ik een vast contract heb en dat duurt nog wel tot september. Ik baal er enorm van, maar misschien is dit verstandig. We hebben wel afgesproken dat we er dan in september voor gaan!! Ik kan eigenlijk niet meer wachten, maar heb niet echt veel keus.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden!!

Liefs,
Baby09

Hallo Baby09,

Het is natuurlijk helemaal jullie besluit maar bedenk wel dat een vast contract niets zegt, al kan ik het me wel voorstellen dat je wilt wachten. Ben benieuwd of je het vol gaat houden want als het verlangen zo groot is........lijkt me heel moeilijk.

Lotje

hallo baby09 ik snap wat je bedoeldt ik heb dat ook gedaan maar toen ik een vast contrakt kreeg had ik wel een fijner gevoel om te kunnen stoppen met de pil je weet maar nooit hoe je baas reageert op het nieuws dat je zwanger bent. en als je dan geen vast contract heb kunnen ze veel makenlijker buiten gooien ik vindt het wel verstandig van je!!!!heb nog even geduld!!! groetjes

hoi baby09

misschien een tip: stop vast met de pil en gebruik condooms, dan kan je lichaam alvast ontpillen en duurt het straks misschien minder lang voordat je zwanger wordt! Bij mij duurde het ontpillen de eerste keer ongeveer 7 maanden en daarna was het raak.

groetjes diedoes

Hee baby09,

Het is wel verstandig om te wachten totdat je een vast contract hebt.
We wilde nl ook al een tijdje een tweede maar had ook nog geen vast contract en in december hadden we besloten om toch maar voor een tweede te gaan ( in mei zou mijn contract aflopen ) want ja het verlangen was zo groot maar toen kreeg ik half december een gesprek dat het zo goed ging en dat ik vanaf 01 januari vast contract zou krijgen! Dus heb echt geluk gehad want ben nu 6 wkn zwanger.
Maar je kan ook al in juni zeg maar beginnen met klussen want meestal vertel je zoiets toch pas na 3 mnd en dan heb je als het goed is je vast contract al. En dan moet het ook meteen raak zijn de eerste maand.
Als je verlangen zo groot is zou ik er in juni gewoon al voor gaan.
Wordt het je eerste kindje???

Groetjes Martine

Lieve meiden,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad al gestopt met de pil, dat is wel alvast een opluchting. Kan ik kijken of mijn cyclus een beetje normaal is. Verder heb ik al 2 kids, maar dat neemt niet weg dat het verlangen naar een 3e minder klein is, vooral omdat het ook echt de laatste keer zou worden. Maar het wachten is uiteindelijk ook wel een uitdaging,alleen wel een hele moeilijke!! In de zomer zouden we het inderdaad een beetje kunnen gaan proberen!

Hoe is het verder met jullie?

Baby09

Terug
Bovenaan