wij gaan er weer voor.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Inge, 35 jaar, vorig jaar juli bevallen van een dochtertje dat wij na lang wacthen (8 jaar) hebben mogen krijgen via een IVF behandeling.

Wij gaan nu proberen of we nog een kindje kunnen krijgen. Wel weet ik al dat dit weer via IVF zal moeten. Het is voor ons zo goed als onmogelijk om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Door endometriose zitten mijn eileiders helemaal dicht.

Op dit moment zitten wij nog te wachten op een oproep om weer naar de gynaecoloog te mogen. We zijn maandag naar de huisarts geweest voor de doorverwijzing. Dit was helaas weer nodig we konden niet rechtstreeks een afspraak maken.

Hoop dat we snel weer mogen. Hebben heel lang nagedacht over deze beslissing ook omdat ik na de geboorte last heb gehad van een PND maar nu we dan eindelijk het besluit genomen hebben kan ik niet meer wachten.

Groetjes
Inge

hoi,
zo zie je maar weer dat het niet altijd zo vanzelfsprekend is om een kindje te krijgen,
jullie hebben erg lag moeten wachten zeg fijn dat het uiteindelijk dan wel allemaal gelukt is alleen jammer dat na de zwangerschap het niet is gegaan zoals het hoort ik wou je ff zeggen dat het bij de volgende zwangerschap niet weer hoef te gebeuren de pnd ik heb het bij mijn eerste gehad en bij de tweede niet hoop dat het jou ook zo vergaat dat ook jij na je zwangerschap kan mee maken wat een roze wolk is hopelijk gaat alles voorspoedig suc6       liefs a.

heel veel succes met alles ik hoop dat het snel raak is bij de behandelingen!!

heel veel succes en hopen dat het allemaal snel gaat en de baby gezond is en dat jij je deze keer wel goed voelt. ik hoop dat alles goed komt voor je liefs ci lo

Terug
Bovenaan