wij gaan ervoor

Doordat we allebei een baan hebben bij de defensie was het moeilijk om te beslissen of we ervoor gaan of niet. Ikzelf vind het nog het meeste moeilijk. Ik wil heel graag kinderen maar lijkt me best moeilijk om als het eenmaal zover is om het te vertellen aan mijn chef. We gaan nu na mijn volgende reis beginnen. Zelf heb ik gehoord dat het wel eens een jaar kan duren.
Hebben meiden tips voor me...
Ga dan met foliumzuur beginnen en tempen als ik daaraan toe ben. Sta voor alles open, ook als er meer meiden zijn die het moeilijk vonden vanwege hun werk.???
Bedankt alvast..

hoi hoi,ja ik vindt dat ook moeilijk hoor,maar nu ben ik er wat nuchter onder,ik heb zoiets van,ze accepteren het maar en zo niet jamer dan,ik heb een jaarcontrackt en die loopt ik jan af,mocht ik voor die tijd zwanger zijn,dan accepteren ze het maar zo niet,verlengen ze hem toch niet,ze weten als je vrouwen in dienst neemt dat,dit soort dingen gebeuren.over dat tempen ik zou daar nog even mee wanhten,ik zit zelf in ronde 6 bijna 7,maar temp nog niet laat de eerste paar maanden de natuur ze gang gaan,anders wordt het al gauw een verplichting om te vrijen,maar dat is natuurlijk geheel aan jou,nog een tip na het vrijen 5 min de benen omhoog,en let op je eten dat je genoeg gezonde dingen naar binnen krijgt,en let vooral op met alcohol veel sucses gr manuela

ik voelde me eigenlijk schuldi toen ik stopte met de pil...heel stom.maar er was er al een net zwanger en vervolgens werd een ander het ook nog.maar goed dar ben ik overheen want het is inmiddels ronde 9 en de eerste is net met zwangerschaps verlof en de tweede zal straks volgen.ik ben nog niet zwanger dus het wisselt elkaar mooi af.en buiten dat,het is onze beslissing en ik vindt dat je daar als werkgever eigenlijk wel een beetje rekening mee kunt houden. iedereen kan ziek worden en wij dus ook zwanger.
succes!

Terug
Bovenaan