Wij gaan ervoor

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik wil me eventjes voorstellen! Ik ben namelijk nieuw hier en best zenuwachtig :)

Mijn naam is Marijn, 23 jaar, sinds een half jaar getrouwd.
Wij hebben besloten om er helemaal voor te gaan, in de hoop binnenkort  zwanger te worden van ons eerste kindje. Gestopt met de pil natuurlijk, foliumzuur...
En nu is mijn eerste NOD op tweede kerstdag. SPANNEND!!!

Ik hoop voor alle meiden hier dat de zwangerschap niet al te lang meer op zich laat wachten en zou het leuk vinden meiden te "ontmoeten" die een beetje in dezelfde situatie zitten als ik op dit moment....

Liefs en tot snel
Rijn

Hi Rijn!!

Ik ben 26 en ook nog niet net getrouwd! We hebben na de bruiloft besloten om te stoppen met condooms. De pil slik ik al vier maanden niet meer, wilde m'n lichaam eerst even rust geven en 'ontpillen' voor we ervoor gingen. Ben in oktober begonnen met foliumzuur. Mijn laatste ongesteldheid begon 6 november, maar heb een onregelmatige cyclus, mijn NOD is nu rond 7 tot 11 december.

Vind het ook superspannend!!!

Ik haal mezelf nu al gekke dingen in mijn hoofd, dat ik denk dat ik me al 'zwanger' voel.. pijnlijke borsten en soms heel klein beetje misselijk, maar ja, dat heb je allemaal wel vaker. En dat ik nu al niet kan wachten om te testen omdat ik hoop dat het al gelijk raak is, hoewel ik me dat ook weer niet kan voorstellen, denk ik echt dat het niet uit te houden is als je echt al langer bezig bent.... Hopen voor ons dat het snel lukt!!

Liefs van mij

Dag Marijn,

ik ben Marjolijn, net 29 jaar sinds woensdag en ook wij gaan voor de eerste. Een half jaar gestopt met de pil en deze keer voor het eerst zonder condooms voor het echie. Helaas bleek mijn cyclus langer dan verwacht (wisselend helaas). Mijn NOD nu waarschijnlijk 16-12. Voel nog helemaal niets. Was eerste poging maar hebben jullie nu ook dat het het liefst gister al gelukt was??
Mijn vriend is er volgens mij veel minder mee bezig dan ik, haha.

Ik had idd ook het liefst dat het gister al raak was... ik hou niet van wachten

Mijn vriend is er ook helemaal niet mee bezig, heeft zoiets van: waar maak je je nou druk om, als je straks overtijd bent gaan we het wel zien en wie weet duurt het nog wel even. Denk dat het voor hem ook een soort zelfbescherming is, zodat als het nog lang duurt dat hij er nog niet echt mee bezig is. Maar ja, wij vrouwen denken dan meteen van alles te voelen...

hoi allemaal, ik ben ook nog niet zo lang op t forum, maar kan me echt aansluiten bij jullie gevoelens. soms ben ik echt te enthousiast, maar ja wil t best graag.
mn vriend remt mij gelukkig af. nu maar hopen dat het snel gaat.
mijn noddag is net voor kerst.
groejtes daan

Hoi Marijn, ik zit niet helemaal in dezelfde situatie, ben nl. al moeder van 2 kids. Wij klussen voor een derde en dit is onze eerste ronde. Zou 2 december ongesteld moeten worden. Ik ben nu nerveuzer als bij de vorige twee zwangerschappen, toen had ik zoiets van we zien wel, maar nu ben ik bloednerveus. Misschien omdat dit echt de allerlaatste keer is. In elk geval veel geluk voor alle ladies en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger. Groetjes Loes

Hoi lieve meiden!

Bedankt voor jullie leuke reacties...
Ik houd jullie in de gaten, spannend hoor :)
Hopelijk lukt het snel voor ons allemaal, DUIMEN!!

Liefs Marijn

Hallo Rijn,

Ben ook net op forum, sinds deze week. Ben 26 jaar en zit in ronde 5.
Mijn NOD is rond 3 dec, dus erg spannend allemaal.
Heb nog geen  duidelijke kwaaltjes, dus zie het een beetje somber in.

Hoop voor jullie dat het snel mag lukken.

Groetjes van Groen1981

Terug
Bovenaan