Wij gaan het ook proberen

Hoi allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Angelina, 20 jaar en een paar dagen gelden de pil ingeruild voor foliumzuur.
We hebben der echt goed over nagedacht, en afgelopen zaterdag besloot me vriend dat ik mocht stoppen met de pil. Ik wilde het namelijk al een tijdje. Hartsikke blij was ik!
Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren..........
 
Hoi Meis,

Hopelijk gaat het allemaal snel bij je maar zo niet, probeer je dan (vooral de eerste 6 maanden) geen zorgen te maken want helaas gaat het niet bij iedereen meteen (was dat maar waar!!). Het is wel even goed bij te houden hoe lang je cyclus is nu je gestopt bent met de pil. Dan weet je nl. ook wanneer je je eisprong hebt en dus wanneer je het meest vruchtbaar bent.

Succes!!

Groetjes Frederique
 
hoi angelina,ik ben manuela 27 jaar en dit wordt ronde 6,het kan best een tijdje duren,maar je kan ook geluk hebben dat het meteen raak is.veel sucses gr manuela
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb inderdaad met een grote glimlach me pil in de vuilnisbak gegooit!
Ik ben nu heel internet aan het afzoeken naar alles wat maar met zwanger worden te maken heeft. Maar hoe kan ik nu het beste 'bijhouden' wanneer ik de meeste kans heb?
Liefs Angelina
 
WELKOM

Je kan temperaturen en zo zie je na een poostje bijhouden wanneer je eisprong is. En je kan het zien aan je cervixslijm. Kijk eens bij www.vruchbaarheid.org. Daar is veel uitleg.

Heel veel plezier de komende maanden.

Ik ben Tatjana, 29 jaar en zit in ronde 7.

Liefs Tatjana
 
Hoi Angelina,

Fijn he die pil de deur uit! Ik ben net als jou ook dit weekend ook gestopt met de pil. Spannend he.
Leuk om te lezen dat er nog iemand nu net is gestopt met de pil.
 
Hoi,
Zeker leuk ja. Ik ben benieuwd hoe me lichaam hierop gaat reageren want ik heb ongeveer 7 jaar lang de pil geslikt, maar voorlopig voel ik nog niks. Afwachten maar..........

 
Terug
Bovenaan