wij gaan het ook weer proberen!!!

A

Anoniem

Guest
Ja, ik zal me eens voorstellen....

Ik ben Jacquelien en ik ben 26 jaar. In decemeber 2005 ben ik gestopt met de nuvaring en zijn we aan het klussen geslagen. In mei 2006 was het raak, maar dit is geeindigd in een mk. Na nog 4 maanden geprobeerd te hebben, moesten we door omstandigheden er tijdelijk mee stoppen.
Dit jaar in september zullen we gaan trouwen en daardoor wilden we nog even wachten om te zorgen dat ik geen dikke buik heb in mijn jurk. Voornamelijk omdat mijn aanstaande trouwt in militair tenue, waarbij het niet toegestaan is zichtbaar zwanger te trouwen.
Dus vanaf aankomende periode gaan we het weer proberen!!!!  Mocht het nu direct raak zijn, dan ben ik 3 maanden zwanger met de bruiloft.....heb ik nog leuk nieuws ook nog!!!

Nou, als jullie nog iets van me willen weten, vraag maar!

Groetjes Jacquelien

Hoi, welkom hier!
Join the club!

Ik wist trouwens niet dat je niet militair mag trouwen als je zichtbaar zwanger bent.. wat ouderwets! hihi.

Ik ben 22 jaar en zit in de 1e ronde voor mijn 1e kindje en ben net als jou ook aan de nuvaring geweest. Heb jij trouwens daar erge last van gehad met ontpillen?
Want ik dacht dat het wel mee zou vallen, omdat er maar de helft hormonen in zitten dan in de pil. Want ik ben nu aan het ontpillen of zwanger..

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! En een hele mooie bruiloft in september.

Liefs Eva

Hoi Eva,

ik heb nogsteeds geen regelmatig cyclus, maar dat had ik 12 jaar terug ook niet toen ik aan de pil ging. Dus ik zal er waarschijnlijk altijd last van houden.

Ik heb eigenlijk weinig last gehad van "ontpillen". Maar kreeg wel enorme menstruatiepijn de eerste aantal maanden. Het begint nu wat af te zwakken.....

En ja kwaaltjes voel en zie je altijd. Iig dat had ik....elke keer weer!

Oja, en ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje!

Succes!

Hey Jacq!
Toch maar posten?!!  Welkom hier. Hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik!
Wist trouwens niet dat je aan de nuvaring was, ha ha!!

We gaan voor de "onzichtbare" zwangerschap op je bruiloft!

Succes!

Liefs Anoek

P.S. 2e ronde, 1e kindje

Hallo,

Welkom het is erg verslavend hier hoor!!!
Maar wel gezellig.
Ik ben belinda mama van Marissa nu 12 mnd
en wij gaan in sept voor ons 2e wonder.

Ik hoop dat je een leuk en vooral mooie trouwdag
mag hebben!!!!

Suc6 met zwanger worden!!!

Groetjes Belinda

Hallo,

En welkom hoor!!!
Wat leuk zo trouwen en dan misschien ook nog eens zwanger!!!!
Wordt een spannende tijd voor je ja dubbel zo spannend met de bruiloft erbij!!!

Ben nu 36 jaar en ben al een mama van een dochetertje van 13wk oud maar zou het nog allemaal een keertje willen meemaken gezien mijn leeftijd dus wat vlotter achterelkaar!!!
Maar ja moet ook nog allemaal gaan lukken, das afwachten!!!

Wens je veel succes en hopelijk lukt het je in één keertje!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan