wij gaan lekker een weekendje weg

Ja, meiden...

Wij komen het andere kant van ons land even onveilig maken met al onze mannen
we gaan morgenmiddag naar Borger in een chaletje bij bospark lunsbergen. Dus degene die daar wonen...wees gewaarschuwd...mooie mannen komen jullie kant op

Zondag gaan we dan naar Emmen naar de dierentuin. Daar wilde ik nog graag heen met de mannen en vanaf ons vind ik het te lang rijden om op een dag te doen, dus een goed excuus om nog even een paar dagen er tussen uit te gaan
Mocht je toevallig in de dierentuin zijn....je herkent mij aan de drie leuke kleine ventjes die om mij heen rennen en vliegen  

tot volgende week
Pascal

Heel veel plezier tijdens het weekendje weg met je mannen!
Vorig weekend zaten wij in Huttenheugte (mijn schoonouders vierden hun 40-jarig huwelijk)  en zijn we ook naar het dierenpark in Emmen geweest, erg leuk! Ik vond het dierenpark heel mooi. Ook het museumdorp Orvelte was de moeite waard.  Hopelijk hebben jullie net zulk goed weer als wij gehad hebben.
Groetjes Laura

Mijn ouders staan daar ook op de camping. Ze hebben een nazomerplek voor 7 weken.
Heb je via de aanbieding van Kruidvat geboekt?
Wij gaan het weekend van 20 september naar Lunsbergen. (Vroeger gingen wij daar ook op vakantie, een beetje nostalgie dus)
Enne er is vandaag een baby-olifantje in Emmen geboren. Volgens mij kun je ook met korting toegangskaartjes voor Emmen kopen op de camping. Oh en in Borger zit een leuk piratenpannekoekenrestaurant.
Veel plezier.

Groetjes Agnes

ow leuk.veel plezier.

laat effe weten waar de hunnebedden zijn in borger daar willen we gaan kijken. wij gaan 22 sept als iris jarig is naar de huttenheugte.
ook wij gaan naar emmen naar de dierentuin en na groningen een dag woon een vriend van mijnn man.
wij komen dan van uit maastricht drenthe onveilig maken.
groeten petra

Terug
Bovenaan