wij gaan nog heerlijk een weekje op vakantie :)

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden,

De babykamer is klaar
Met mij gaat alles goed, dus......

NOG EEN WEEKJE HEERLIJK OP VAKANTIE!!!!

We gaan pas volgende week vrijdag weg maar heb er nu al z'on zin in. We hebben een huisje gehuurd in Noord-Holland waar we lekker een aantal dagen gaan genieten.

Thuis is echt alles aan kant en klaar en ben nu druk bezig met de ...tjes op de i te zetten voor ons vakantietripje.

Als we terug komen ben ik 35 weken in verwachting en de dag na thuiskomst vieren we de verjaardag van ons zoontje, die dan 3 jaar wordt.

HEERLIJK, kan niet wachten.

Moest dit gewoon even kwijt bij jullie.

Dikke knuffel van mamabinck.

Geniet er lekker van, klinkt heerlijk zo'n weekje weg!!!

Lekker hoor, veel plezier. Hopelijk krijgen jullie net zulke mooie dagen als komend weekend!

Syl
32+2

Hoi Mamabinck,

Lekker hoor zo'n weekje er tussenuit, HEERLIJK.

Wij gaan over 2 wkn (7 - 14 Sept.) nog even een weekje weg. Wij hebben een bungelow van Landal op de veluwe geboekt.

Dit is voor ons onze zomervakantie. Onze "grote" vakantie stond al vast voor de laatste 3 wkn van Sept. Maar ik zit dan in mijn verlof  hoogzwanger te zijn  en mijn man moet zijn dgn sparen voor als de kleine geboren is.
Dus nu hadden we besloten dat mijn man de 1ste vakantie week gewoon aan zal houden zodat hij ook nog even een beetje bij kan tanken. Die arme schat is ook echt aan een weekje vakantie toe.
De andere 2 wkn neemt hij op zodra ik ga bevallen.

Dus.......ik heb er ook zo'n zin in, lekker nog even samen genieten.

FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!
En we gaan heel hard duimen voor mooi weer.

Kruimel

Terug
Bovenaan