Wij gaan ronde 11 in, Ik ben een beetje moedeloos!!!

A

Anoniem

Guest
Bah......... alweer niet?!!!

ik heb het even gehad nu, gisteren weer ongi geworden! en in januari moet mijn man worden geopereerd en dan word het klussen ook even niets!!!!!!

De oudste is 6 en half en de jongste word zondag 5!

mijn eerste man en vader van mijn kids is 5 jaar geleden verongelukt en samen met mijn "nieuwe" man willen we nog zooooooooo graag een kindje!         en het leeftijds verschil word ook al groter zo.

en ook nog even met mijn shoonmoeder een onenigheid! kan er ook nog wel bij!!

groet, Tamara

wie praat mij moed in?????????????????????????????????

weet niet of het helpt.......maar hier is een dikke knuffel!!!!!!

liefs Bri

hoop dat je snel zwanger mag zijn van een liefdesbaby!!!

Meid tot op zeker hoogte weet ik hoe je je voelt. Ik zit nu ook in ronde 11. Vorige maand is mijn man besneden en hebben we dus een week of vier niet kunnen klussen. Een hele ronde weggegooid! En Net als jij heb ik ook nog eens mot met mijn schoonmoeder.

Gelukkig kan ik niet met je meepraten over het verliezen van je eerste man..
Ik hoop wel voor je dat het de komende ronde allemaal goed gaat komen, en
leef ontzettend met je mee....

Hele dikke knuf Annet

Heey Tamara!

't Lijkt wel alsof het bij ons maar niet wil 'lukken'... ook ik ben weer ongesteld geworden.

Ik ga daarom dubbel zo hard hopen dat we in januari allebei eens een keer een positieve test hebben. Zou leuk zijn toch? We gaan nu ook al telkens gelijk op wat de cyclussen betreft... Wie weet...

En wat die schoonmoeder betreft, ik hoop dat dat ook snel goed komt. En als het niet goed komt: jammer dan!

Ik weet niet of dit het 'op-pep-praatje' is wat je wilde horen, maar ik wil je in ieder geval het beste wensen. Ik gun het je hoor!

Veel liefs Bloempje

Mjin nieuwe NOD is 5 januari... de jouwe ook in die buurt?

hey bloempje,

het is al weer goed met mijn schoonmoeder! ik kon niet zo veel meer hebben , alweer niet!!   volgens mij ben jij een ronde verder, of niet?

mijn nod is 4 jan. dussssssssss.

ik wil er elke keer minder mee bezig zijn, maar het lukt mij niet!

jij ook veel succes!!! ik duim voor jou, en natuurlijk voor mij!!

liefs Tamara
ronde 11 (?) ik weet het niet eens meer!!! in feb. is mijn spiraal verwijderd.

Terug
Bovenaan