Wij gaan voor een broertje of zusje voor Damian!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

IK ben Wendy, 27 jaar en trotse moeder van Damian (30-11-2004). Damian is nu 9 en een halve maand en een heerlijk ventje! We willen een niet al te groot leeftijdsverschil en zijn dan ook eind juli gestopt met de pil. Ben al 1 keer ongi geworden na 35 dagen. Vorige keer was ik heel onregelmatig ongi en duurde mijn cyclussen soms erg lang. Was na 4 rondes , maar wel bijna 7 maanden verder, zwanger. En nu hoop ik dus weer zo'n wondertje mee te mogen maken. Hoop hier leuk te kunnen babbelen met jullie!

Groetjes,
Wendy mv Damian

Hoi Wendy,
Welkom op deze forum het is er hartstikke gezellig wel druk maar ja dat is alleen maar een goed teken toch??
Ik ben Renata 29 jaar heb al een zoontje (Bram) net 2 jaar en willen ook graag voor een tweede. Hij is nogal druk en een handenbindertje dus twijfelde of we al een tweede wilde maar zijn nu een half jaar gestopt met de pil en gaan er weer voor......
Je kan je NOD doorgeven aan Kat die vult hem in op de lijst.
Je NOD is je niet ongesteld dag dus wanneer je ongi moet worden..
Groetjes Renata ronde 6 NOD 10 Okt.

quote: wendy mv damian schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2005 21:08:18'));

Hallo allemaal!

IK ben Wendy, 27 jaar en trotse moeder van Damian (30-11-2004). Damian is nu 9 en een halve maand en een heerlijk ventje! We willen een niet al te groot leeftijdsverschil en zijn dan ook eind juli gestopt met de pil. Ben al 1 keer ongi geworden na 35 dagen. Vorige keer was ik heel onregelmatig ongi en duurde mijn cyclussen soms erg lang. Was na 4 rondes , maar wel bijna 7 maanden verder, zwanger. En nu hoop ik dus weer zo'n wondertje mee te mogen maken. Hoop hier leuk te kunnen babbelen met jullie!

Groetjes,
Wendy mv Damian

Hoi Wendy mv Damian,

Wees welkom !!! Ik ben Biaggi, 25 jaar en 14 rondes bezig voor eerste kindje. Op dit moment zit wel en niet in spanning. Mijn man is militair en is net afgelopen vrijdag teruggegaan naar Bosnië. Hij is op mijn 14e cyclusdag weggegaan. We hebben wel geklust natuurlijk. Maar omdat ik bij het onderzoek in het ziekenhuis i.v.m. eisprong mijn eisprong vrij laat had, 20/21 dag, ga ik ervan uit dat het deze maand ook weer niets wordt. Maar we zullen het wel weer zien deze maand. Anders gaan we in november weer vrolijk verder. Maar veel succes en plezier met zwanger worden !!!!

Groetjes Biaggi, 25 jaar, 14 rondes, 1 kindje

quote: wendy mv damian schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2005 21:08:18'));

Hallo allemaal!

Groetjes,
Wendy mv Damian

quote: Rosanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 08:49:19'));

Hoi Wendy,

Ik ben jullie geloof ik wel eens tegen gekomen op het  0-1 jaar forum, klopt toch?
Wat leuk om jou nu ook hier tegen te komen.
Ik hoop dat we gauw zwanger zijn van een tweede. Is leuk voor onze zoontjes toch?
Wel spannend hè? Gaat het nu gelijk lukken of duurt het (weer) heel lang? En hoe zou dat straks gaan: zo'n klein hummeltje erbij?

We houden elkaar op de hoogte hè?

Groetjes,
Rosanne, mama van Quentin (18-11-2004)

Hallo allemaal!

Groetjes,
Wendy mv Damian

Hoi, hoi,

Ik kwam inderdaad voorheen ook op het 0-1 jaar forum. En toen ik bezig was met zwanger worden van Damian kwam ik hier ook, toen was het forum nog anders, zonder inloggen enzo.
Ik zit nu dus officieel in ronde 2 en ik weet niet precies wanneer mijn nod is. Als ik uitga van mijn cyclus van vorige keer, dan is het een cuclus van 5 weken en dan zou ik rond 4 oktober ongi moeten worden. Maar ik pin me er niet zo aan vast..., vorige keer had ik hele rare cyclussen, eerste keer geloof ik 6 weken, toen 10 weken, toen 7 weken, toen 5 weken en toen zwanger!  Dus ik weet niet of ik nu weer zo onregelmatig zal zijn! Hoop het niet, maar goed, ik heb het al eens meegemaakt.....
We klussen gewoon af en toe eens en als het deze maand niet raak is, dan gaan we gewoon vol goede moed verder. Ik heb misschien wat makkelijker praten, wnat ik heb al 1 geweldig kindje natuurlijk! En het is met hem ook puur genieten! Maar goed, een tweede zou ook erg welkom zijn. We wachten maar af!

Groetjes!
Wendy

Hallo,

ik ben de mama van Jesse (20-11-2004). Ik lees op regelmatig op het 0-1 forum maar heb nog niet gereageerd.

We willen ook graag een tweede kindje. Na de geboorte van Jesse kwam  mijn menstruatie pas na 7,5 maand weer op gang. Nu dus drie keer een menstruatie gehad en in de 2e ronde voor een tweede kindje.

Ik heb Jesse tot twee weken geleden borstvoeding gegeven en misschien nu ik gestopt ben (hij wil nu liever brood) wordt ik sneller zwanger. Ik vind het wel heel jammer hoor om geen borstvoeding meer te geven. Hij wil gewoon graag ander eten.

Ik vind het leuk om elkaar op de hoogte te houden over zwanger worden. Wanneer is jullie NOD en in welke ronde zitten jullie?

Groetjes Dropke NOD ergens dit weekend ofzo ronde 2

Terug
Bovenaan