wij gaan voor IVF poging nr. 4

Hoi iedereen,

het is alweer een tijd terug dat ik op dit forum gezeten heb.

Na onze 3e IVF poging hebben we even een rustpauze ingelast.
Nu willen we weer voor een 4e poging gaan. Nu wel in een ander ziekenhuis.
We gaan nu naar het AMC.
Moet zeggen dat het daar wel even wennen is, omdat het een groter zkh is.
Vind het een stuk onpersoonlijker

Ben begonnen met decapeptyl spuiten.. en mogen zondag komen voor de 1e echo.

Hopen echt dat het nu gaat lukken..

Een 4e IVF-poging? Jeetje, dan heb jij al heel wat achter de rug...

Hoe ben jij verzekerd dan als ik vragen mag? De meeste verzekeraars vergoeden toch (maar) 3 pogingen?
En de kosten van de medicijnen?

Heel veel succes, ik hoop dat het deze keer lukt om zwanger te raken!!!

Groetjes Hopey

Hoi lieve Leeuw

Dat is inderdaad een tijdje geleden zeg. Ik zal heel hard voor je duimen dat dit de klapper gaat worden, die jullie nu wel eens verdient hebben.
Wennen hè zo'n groot ziekenhuis. Wij zelf gaan in november weer beginnen, als de bloeduitslagen goed zijn komende maandag.
Succes en sterkte morgen met de eerste echo.

Liefs

Lydia

bedankt voor jullie reacties.

Helaas worden er maar 3 pogingen vergoedt..

Wij zijn zondag voor de 1e echo geweest en mag nu dus gaan beginnen met Menopur..
ook nieuw voor mij. (daarvoor GonalF pen).. zaterdag mogen we terug komen.
Het is inderdaad erg wennen zo'n groot ziekenhuis.

Maar we gaan ervoor en hopen op een betere afloop.

xx

Hoi Leeuw,

Wat goed van jullie dat jullie de beslissing hebben genomen om verder te gaan met een 4de behandeling. Het is ook niet niks allemaal. Wij hebben net onze 3de ICSI behandeling achter de rug. Helaas met een verkeerd resultaat. We hebben ook besloten om voor een 4de keer te gaan, maar dat wordt wel volgend jaar. Even rust en even wat anders. Wij zijn nu   heel verdrietig van wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd en willen dit eerst op een rijtje zetten.
Ik wens jullie heel veel sterkte en doorzettingsvermogen, ik leef verschrikkelijk met jullie mee en hoop nog eens wat van je te lezen hier op dit forum.
Heel veel succes en weet .................dat er veel mensen met jullie meleven!!!!
Liefs wilma

Terug
Bovenaan