Wij hebben een nachtje doorgeslapen!!!

Ja, ik moet het even kwijt hoor!!!
Carmen heeft vannacht van 23.00 tot 6.30 en daarna weer tot 11.30 geslapen en ik heb gewoon tot 9.30 in mijn bedje gelegen!!
Heerlijk. Ik hoop zo dat ze dit vol gaat houden...
(zal wel niet natuurlijk, maar we hebben goed hoop :)

Hey, wat heerlijk zeg! Hoop ook voor jullie dat ze het volhoudt. Zal wel niet iedere dag feest zijn (zo is het hier tenminste) maar iedere nacht is er een en het zal steeds vaker gebeuren.
Wout meldde zich vanmorgen ook pas om 6.15, heerlijk! (laatste voeding 2130, 2200 liggen we in bed) Maar de nacht daarvoor was het gewoon 3.30 terwijl we toch al tussen 5 en 6 zaten...

groetjes Natasja

Hey, wat heerlijk zeg! Hoop ook voor jullie dat ze het volhoudt. Zal wel niet iedere dag feest zijn (zo is het hier tenminste) maar iedere nacht is er een en het zal steeds vaker gebeuren.
Wout meldde zich vanmorgen ook pas om 6.15, heerlijk! (laatste voeding 2130, 2200 liggen we in bed) Maar de nacht daarvoor was het gewoon 3.30 terwijl we toch al tussen 5 en 6 zaten...

groetjes Natasja

Wat is dat lekker he! Iris meldde zich vanochtend pas om 6.30! Wel is ze de hele dag vandaag heel erg onrustig geweest. Veel huilen en niet drinken. Hopelijk is dat vanacht beter.

Wat ben ik jaloers op jullie! Ik wil ook zo graag weer eens doorslapen...! Hoeveel weken zijn jullie kindjes? Emre is nu 6 weken oud, misschien te vroeg om te hopen op een langere nacht? Hij meldt zich nu om de 3 uur. Wat denken jullie?

Ik werd tussendoor niet steeds wakker. Wel was het maar eenmalig, helaas :-(!!
Het ritme is nu 23.00 - 4.00 - 8.00! Vind ik ook prima hoor.
@ mamanne; wij voegen aan de laatste fles wat Johannesbroodpitmeel/ Nutriton toe. Hierdoor is ze wat langer verzadigd. Want Carmen kwam ook elke 2,5 tot 3 uur en ik werd er 's nachts helemaal gek van. Ik kon zo slecht tegen het slaaptekort...
Nu gaat het prima, 1 keer per nacht vind ik geen probleem. Carmen is ook 6 weken.

Terug
Bovenaan