Wij hebben onze 4d echo gehad!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben hier de laatste tijd niet meer zovaak, erg druk met Dylano, en ook erg moe, en last van mn rug de laatste weekjes.
Maar ik wil toch ff wat foto's delen van ons nieuwe prinsje.

Liefs Debby.

Beetje lachen...

Kiekeboe!!

Duidelijk een jongetje :-D

Vergeet er helemaal bij te zeggen dat hij sprekend op zn grote broer lijkt.
Als we de echo's naast elkaar houden, zie je het echt goed.

Wij zijn supertrots op ons manneke (allebei tuurlijk).

Mooie foto's zeg en idd geen twijfel mogelijk een prinsje ;-)

nog even en dan heb je 2 kleine mannen in huis. Is het nog gelukt met een naam?? ben wel benieuwd.

succes met de laatste loodjes.
groetjes daan

Wat ontzettend gaaf en wat leuk om te zien. Met die 3d echo's heb je toch echt al een idee hoe die kleine er uit ziet. Succes nog met de laatste loodjes en geniet nog even van het speciale gevoel. Voor je het weet is het al weer weg en hou je je kleine kereltje vast

liefs Linda

wat mooi zeg!

bij djesslyn waren ze helemaal mislukt dus heb het dit x niet gedaan.. achteraf wel een beetje spijt maar ja moet nu nog maar 2 weekjes dus een beetje te laat.

hoe gaat het verder met je voel je je goed?

groetjes jessica

Gaaf zeg!!! En idd duidelijk een kereltje. heerlijk hoor, een mannengezin, weet ik uit ervaring.

Groetjes van marloes

Hoi hoi,

weet ff niet meer wie wat had geschreven (zwangerschapsdementie).

Toen Dylano geboren was, leek hij echt sprekend op de echo, dat was echt eng!
Hij leek tevens ook op zn papa, dus deze ook weer

De naam hebben we!! Hebben echt moeten brainstormen hoor, maar dan vind je toch nix.
Ramon kwam met namen waarvan ik niet gelijk had: Wauw! Dat wordt hem. Dus moest hem iedere x met een nee afschepen.
Toen was ik op een website aant lezen (zomaar ff op namen kijken), en toen zagen we vrij snel allebei dezelfde naam die ons echt aanspreekt. Dat wordt hem dus!

De kleine man is erg actief... Ken me niet herinneren dat ik Dylano zovaak voelde.
Wel is deze savonds en snachts het meest actief... Hoop maar niet dat dat een voorteken is, haha!
Wat dat betreft zijn wij echt nix gewend  

Wij gaan zometeen op vakantie! Zometeen ff de spullen in de auto zetten, Dylano ligt nou toch op bed, dus gaat dat wat sneller.
Hebben daar ook internet alst goed is, dus zal wel ffkes komen kijken, en mss reageren.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan