wij krijgen een baby boy !!!

gisteren de 20 weken echo gehad en vandaag 20 weken zwanger... alles was goed behalve er horen drie adertjes te zitte in de navelstreng en mijn baby heeft er 2 daarom moeten we vrijdag opnieuw een echo doen om beter te kunnen kijken hebben jullie dit vaker gehoord ? ik heb mijn verloskundige gelijk gebeld en die zegt geen zorgen maken als de baby verder goed is met lengte en gewicht en alle andere dingen is het meestal wel goed het betekend dat we nu meer groei echos gaan krijgen en het kan dat de baby iets kleiner is bij de geboorte ... ik hoop dat alles goed gaat en zal blijven gaan .. toch heb ik ook wel een beetje zorgen maar we gaan uit dat alles goed komt

xxx hillie trotste aankomende moeder van een jongentje !!!

Gefeliciteerd met de blauwe wolk. Probeer toch te genieten. En je kan nu waarschijnlijk wat vaker naar binnen gluren is ook wel leuk denk ik. Ondanks dat de oorzaak wat minder is.

proficiat met jullie boy!!!! heel fijn dat alles zo goed was verder. heb weleens vaker gehoord van 2 ipv 3 vaten in de navelstreng. het is gelukkig niet ernstig, een paar mensen in mijn prive omgeving hebben dat ook gehad en die hebben gezonde kindjes op de wereld gezet. en lekker veel echos gehad hihihi
dus geniet fijn van jullie blauwe wolkje!!!! en van alle keren dat je mag kijken naar jullie boy in je buikje!!!!
groetjes

Hoi hoi gefeliciteerd! wat een leuk een jochie!! Ik heb hetzelfde met de navelstreng ook 2 vatig. (SUA) Ik ben benieuwd of dat nog consuqenties met zich meeneemt. Je maakt je toch altijd wel zorgen.. Maar ze groeit verder goed dus ik denk dat dat wel goed zit dan. Bij de echo die je krijgt kijken ze welke 2 vaten je wel hebt en welke je mist.

Een teamgenootje van me had er ook maar 2. Ik weet dat ze bij haar toen onderzoek gedaan hebben of er misschien een niertje ontbrak. (dat schijnt dan wel eens voor te komen, maar ik wil je niet zenuwachtig maken ofzo!) En verder begreep ik dat het vaak iets kleinere baby'tjes zijn dan bij 3 strengen.

Maar zij is 2 weken geleden bevallen van een supergezonde zoon die inderdaad iets kleiner was maar wel een 8.5 ponder.

Maar super een babyboy. Dat zijn er best veel in juli, geloof ik...Vandaar dat alle winkels bijna geen jongenkleertjes hebben, hahhaha!

Terug
Bovenaan