Wij krijgen een zoontje

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag mijn echo gehad en alles was perfect,en we krijgen een knulletje.
We zagen echt een piemeltje en de echocopistte zei dit is overduidelijk een ventje.
En wat is dit ventje druk,prrrrr mama kan er soms nieteens van slapen haha.
Nu gaan we echt genieten en uiteraard heb ik net een typische jongenstruitje gekocht echt heel lief...

Groetjes van een trotse a.s mama(Bernice,17w+2d zwanger,eerste kindje,augustus forum)

hoi

wat leuk voor je had je dit ook gedacht of dacht je een meisje?ze konden het trouwens al wel goed zien dan met 17 weken,bij mij trouwens ook met 18 weken dus dat scheelt nix
 veel plezier verder he nu kun je al een beetje genieten van je knul.groetjes wendy

Hoi Bernice. Gefeliciteerd met je zoontje!! Ik heb zelf al een mannetje van 2 jaar, en ben nu zwanger van de tweede, en we weten sinds woensdag dat ook dat weer een jochie word.. Heerlijk toch!!
Geniet er maar lekker van.
Groetjes Anne-Marie

Gefeliciteerd! Heerlijk zeg, een jongen!
Ja, als de baby er 'goed voorligt', kun je het heel goed zien, en dan is er ook geen twijfel mogelijk. Dat was bij onze eerste ook, (ook een jongen, van nu 2,5jaar). We kregen naast de dvd ook nog een levensgrote foto van het geslacht...nou iedereen vond het overduidelijk.
Nu ben ik zwanger van de tweede, en sinds vorige week zaterdag weten we dat het een meisje wordt! Erg leuk, vind ik. Toch gewoon leuk als je een jongen én een meisje hebt.
Toch had ik een jongensgezin ook wel erg stoer gevonden!
Maar qua kleertjes en andere dingen gaat er een wereld voor me open...wat is er veel keus zeg bij de meiden! Heerlijk!
Geniet lekker van je jongen!

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reactie s,we zijn idd erg trots,ik hoopte eerste op een meid maar toen ik de beelden van de echo zag was ik meteen verkocht.Dit wordt vast een voetballetje want meneer was erg druk haha.
http://www.onzekleineuk.babyhomepage.nl/  

Hier vind je onder pretecho(in het fotoboek)de foto s van dit kleine mannetje.

Liefs Bernice(17w+3d zwanger,eerste kindje)

hoi hoi,

GEFELICITEERD met het leuke nieuws
een ZOON geweldig joh

ik heb ook met   17 weken een pretecho gehad en daarop was ook heel goed te zien dat het een KNULLIE is
weet niet of je nog een 20 weken screenings echo krijgt ???
ik heb de wel gehad vorige week een daarop kon je helemaal goed zien dat het een knullie is hahaha

veel succes en geniet van je zwangerschap

groetjes moekje 21,2 wk

Terug
Bovenaan