Wij rapley-en erop los, helmaal geweldig!!

A

Anoniem

Guest
Meike heeft het eten ontdekt!!! Ze eet om 5 uur de helft van een potje, 15 mnd, en eet daarna met ons  mee. We leggen wel stukje voor stukje neer anders stop ze alles tegelijk in haar mond.

Het gaat erg goed.
Weer een sprong vooruit, heeeeeerlijk!!

Liefs renske en Meike

oeh wat gezellig! Wij proberen het ook zo te doen, maar meneer heeft nog wel sterk z'n voorkeuren! (wel kip, geen aardappels, wel wortelen, geen paprika, haha, o ja, en geitenkaas en olijven vind ie heerlijk!! (kind van z'n moeder!))
Liefs NElleke

Wat ik me nou afvraag, hoe werkt dat precies met vlees, krijgt ze nou ook een lapje vlees of zo?
Thom eet hier ook met de pot mee tegenwoordig, hij wil niet mee gevoerd worden (met een potje hoef ik dus echt niet aankomen), maar als hij het zelf mag doen gaat er nog wel het een en ander in.
Groetjes Laura mv Thom

We hebben een stukje bal gedaan en dat ging goed. Ander vlees wil nog niet echt. We denker erover om staafmixer er even over te doen. Dan is het fijner maar of ze het dan eet???? Ze onderzoekt de stukjes en dan gaat het erin...
Zacht vlees misschien. Vis is hier een succes trouwens, met twee handen gelijk hahaha

Groetjes Renske

Heerlijk he als ze mee eten aan tafel.
Hier is nu de fase dat hij het zelf wil doen, krijg je leuke foto's van hoor haha

geweldig he dat Rapley, wij doen het tegenwoordig semi, de ene keer mag ze het helemaal zelf uitzoeken en de andere keer gaat het toch op een lepeltje. maar pureren oid doen we dus echt niet. Ik bied het aan zoals ik zelf zou eten.

Vlees is hier geen favoriet (wel bij papa en mama) dus daar bieden we wel kleine stukjes aan,want echt dat kauwen op "taai" vlees is helemaal niets voor d'r. (moet je ns een taai dropje proberen.....)

Terug
Bovenaan