Hoi Iris,
Ik ben sinds oktober vorig jaar gestopt met de pil, maar dit is de eerste ronde dat we voor het eggie gaan. Zit nu middenin mn vruchtbare week en mag voor het eerste echt klussen, ha ha!! Het is voor mij ook voor het eerste kindje, dus alles is nieuw! Ik heb al wel veel over het onderwerp gelezen en daar word je wel een stuk wijzer van!
Mijn cyclus kwam eigenlijk snel op gang. Weet niet meer precies hoe lang mn cyclus toen was, maar niet echt vreemd of zo. Wat ik wel merk is dat ik veel meer last heb van mijn hormonen. Kon me zo storen aan de opmerking "je moet zeker ongesteld worden?", want ik was eigenlijk nooit echt chagerijnig, maar nu.... als ik ongi moet worden, ben ik echt prikkelbaar, ha ha! Ik ben in eerste instantie gestopt omdat ik veel hoofdpijn/ migraine heb en last van stemmingswisselingen. De pil staat erom bekend dit te veroorzaken, dus wilde eens kijken of dat bij mij zo was. Dat is dus idd zo. Ik heb nu echt weinig last van hoofdpijn en migraine heb ik helemaal niet meer gehad en mn humeur is veel gelijkmatiger. Grote plus dus!
Als je het leuk vind, kan je ook meekletsen op "wie ook voor het eggie in mei". Erg gezellig en allemaal meiden die deze maand voor het eggie beginnen!
Ook is er een topic voor meiden die in juni of in juli/aug stoppen. Das ook leuk, want die zitten allemaal in dezelfde fase als jij! Natuurlijk kunnen we ook hier verder kletsen hoor!
Groetjes Anoek