wij slaan een maandje over

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

had vorige keer al onderwerp over ziek zijn en toch klussen geplaatst. nou geprobeert maar het wou toch echt niet bah...moest er niet aan denken. nu heb ik fikse keelontsteking, koorst, voel me ellendig. Nu begint mijn man ook ziekjes te voelen dus denk dat het voor ons deze maand niks wordt helaas!want heb het gevoel dat ik dit weekend mijn ei heb/gehad.nou ja dan maar op naar ronde 4 weer is niet anders of mijn ei moet toch later komen dat we straks nog bezig kunnen...we zullen wel zien
liefs

ja meis dat is minder
maar ja het is denk ik ook zeker belangrijk dat jullie gezondheid is hellemaal weer toppie is voordat het verder ken gaan
hier is het gelukkig dat wij bijna nooit ziek worden en wij dus gewoon door kunnen gaan
maar ja ik denk altijd maar
het leven is nog jong en we hebben nog genoeg tijd om te krijgen en te maken wat wij zo graag willen

dus ziek met zijn tweetjes lekker uit en ga daarna gewoon weer lekker verder

kusjes en beterschap

ja meis dat is minder
maar ja het is denk ik ook zeker belangrijk dat jullie gezondheid is hellemaal weer toppie is voordat het verder ken gaan
hier is het gelukkig dat wij bijna nooit ziek worden en wij dus gewoon door kunnen gaan
maar ja ik denk altijd maar
het leven is nog jong en we hebben nog genoeg tijd om te krijgen en te maken wat wij zo graag willen

dus ziek met zijn tweetjes lekker uit en ga daarna gewoon weer lekker verder

kusjes en beterschap

Ik vraag me af of je zo ie zo zwanger kunt raken als je ziek bent. er zijn zo veel factoren die het in de war kunnen schoppen zoals stress en zo. vandaar dat ik twijfel of je zwanger kunt raken als je ziek bent.

veel beterschap en ziek maar rustig uit.

liefs hilda

Joh, volgende keer er weer fris tegenaan! Zal ff een tegenvaller zjin geweest, maar als je je allebei lekker voelt, beleef toch ook meer plezier aan het klussen. Als je iets moet voorkomen is het wel klussen 'omdat het vandaag moet'.

Beterschap en veel succes de volgende ronde!

Liefs Daisy

ten eerste heel veel beterschap, er heerst echt vanalles hoor ik om me heen. helemaal vervelend dat jullie beide nu ziek zijn
maar ja zoals ik in je andere topic al zei, klussen moet leuk en fijn zijn en geen verplichting.
maar ja ik kan me je gevoel wel heel goed voorstellen.
ik hoop dat je (jullie) snel weer beter bent en daarna met plezier verder kunnen

Hier op moment ook flink verkouden. Heb een dezer dagen mijn ei, dus het zal deze maand niet gaan lukken :(

Terug
Bovenaan