Wij stoppen er mee!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Helaas deze ronde was het weer niet raak. Had echt goede hoop, maar helaas.
Omdat het niet zwanger worden ten koste van mijzelf gaat en indirect ook van mijn mannetje en kids, hebben we besloten het bij 5 te laten. Ik ben enorm gelukkig met 5 gezonde kinderen en hoewel ik mijn man graag een 2e had gegund, is dit gewoon de beste keus. Mocht ik onverwacht toch een keer zwanger raken dan is dat kindje uiteraard welkom, maar we gaan niet meer klussen omdat het de dagen daarvoor zijn.
Ga straks ook mijn spulletjes die ik niet meer voor mijn dochtertje gebruik op Marktplaats zetten. Misschien helpt dat om het hoofdstuk af te sluiten, want dat is verdomde moeilijk.

Ik wens jullie allemaal veel vruchtbaarheid toe en hoop dat mocht ik hier over een poos nog is ff komen koekeloeren, dat ik jullie naam alleen nog maar tegen kom op het zwangerenforum!

Het ga jullie goed.

Liefs mama van 5

Lieve mama van 5

WAt een meoilijke beslissing moet dat geweest zijn voor jullie!! Maar wie weet als het jullie echt gegund is en je bent er minder mee bezig.....Ik wens je alle geluk in de toekomst met je prachtige 5 kids!!! Mischien zien we je nog eens hier?

Liefs sweety ( ruim 12w zw)

poeh wat een verhaal en wat knap dat je dat kan
ik kreeg tranen in me ogen toen ik het las
vind echt knap van je dat je dit heb besloten
want als je eenmaal de verlange heb dan denk je niet opeens zomaar zo
ik hoop dat je er uit komt en dit kan verwerken

veel sterkte meid
groetjes daantjuh 11 weken zwanger

Hai mama van 5,

wat hebben jullie een moeilijke beslissing genomen zeg!
wauw!

succes met het afsluiten van dit moeilijke hoofdstuk.

liefs, Ikky

Snif... wat is dat nu mama van 5? Ik dacht dat wij samen naar de pufbus zouden gaan...

Wat ontzettend  jammer dat het jullie teveel is geworden... ik had het jullie zo graag gegund... Ik vind het een hele moedige keuze... maar ik hoop toch stiekum dat je binnenkort  onverwachts zwanger zult worden... net op het moment dat je het het minst verwacht, juist omdat je er afstand van hebt genomen... voor je mannetje zou dat toch ook  wel heel erg fijn zijn, niet?

Ik wens jullie gezin heeeeeel veel liefde, geluk en plezier toe en ik hoop gewoon dat jouw diepgewortelde wens toch nog voor jullie mag uitkomen. Veel sterkte met de nasleep van  deze beslissing en het ga je goed!!

Veel liefs en een hele dikke knuffel,

Tammy

Hoi Mama van 5,

Het is inderdaad ook niet de bedoeling dat het zwanger worden ten koste gaat van jou en je man. Zou toch heel zonde zijn als het daardoor mis gaat tussen jullie.
Maar kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk geweest is om deze beslissing te maken. Als je eenmaal besloten hebt een kindje of nog een kindje te willen, wil je dat ook gewoon!

Heel veel geluk voor jou en je gezin!

Liefs, Nadine.

Wat een moeilijk besluit moet dit zijn geweest. vind het wel heel knap. Hopelijk krijg je nu meer rust. En geniet van je 5 kids en je mannetje. En tot hoors!

Wat een lieve reacties van jullie allemaal!
Je ziet wel afstand van dit forum nemen lukt nog niet helemaal!
Mijn man heeft zoiets van : er komt hier heus nog wel een zesde en ziet het helemaal niet zo somber in, maar ik heb er gewoon weinig vertrouwen in. Als ik nu voor mezelf accepteer dat er geen meer bij komt, maakt het het misschien makkelijker om er afstand van te nemen, en wie weet komt er dan toch nog onverwachts ooit 1 bij.
Heb donderdag nog wel een afspraak staan bij de gynaecoloog. Heb zelf namelijk het idee dat ik geen goede eisprong heb, ovutesten zijn altijd negatief en ik test echt op de goede dagen,zeker de afgelopen ronde, wist toen namelijk d.m.v. een echo wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben.
Als dat zo is ben ik benieuwd of daar iets aan te doen is. En tja, dan ga ik er weer voor denk ik. Het is zo dubbel allemaal.
Als ik wat meer weet van de gyn kan ik het beter voor mezelf op een rijtje zetten. Maar nu blijft in mijn hoofd zitten dat er misschien iets niet goed is en om dan door te modderen heeft geen zin.
Jullie horen donderdag nog van mij met hopelijk goed nieuws. Tot die tijd ga ik afstand nemen van dit forum...denk ik...probeer ik...maar wil wel ff lezen hoe het met jullie gaat...ben er dus wel, maar toch weer niet...

Liefs mama van 5

P.s. Tammy, het liefste ga ik natuurlijk toch met je die pufbus in...met iedereen hier op dit forum natuurlijk, maken er gewoon een dubbeldekker van en anders zetten we een extra bus in!

Terug
Bovenaan