Wij willen zo graag zwanger worden

Hallo lieve mensen,

Ik ben op 16 april ben ik gestopt met de pil. Ik ben nog niet zwanger. Iedere keer dat ik ongesteld word ben ik zo verdrietig. En iedere keer word ik meer onzeker en bang. Ik ben vaak bang dat er iets met mij mis is en ik niet zwanger kan worden. Ik wil zo graag kinderen met mijn man!! Wie kan mij met mijn onzekerheid helpen!? Komt het veel voor dat het zolang duurt? Moet ik me zorgen maken?
HELP!!
Alvast bedankt!!!

Rebecca (Die heel gelukkig is met haar man. En die samen met haar man heel graag een kindje wil!!)

Hoi Rebecca,

Jouw gevoel is heel gewoon hoor.... Na een aantal maanden bekruipt je de twijfel:zal alles wel oke zijn? Wij zijn nu al ruim 7 maanden bezig en vooralsnog is er nog niets gelukt...
Erg spannend, verdrietig, frustrerend en nog veel meer!

Maar op dit forum lezen we steeds vaker dat er vrouwen zijn die na 6,7,8,9 en nog meer maanden zwanger zijn geworden zonder medisch ingrijpen, dus het kan wel!!!
ALs je na een jaar niet zwanger bent, kun je naar de HA gaan. En als je wil zelfs eerder...

Maak je nog niet al te veel zorgen, het kan nog alle kanten op!

Heel veel succes met klussen en blijf in elk geval van de sex genieten, want dat is ook erg belangrijk!

Dikke knuffel en succes,

Ginger

Rebecca, het duurt gemiddeld ongeveerr dan een jaar om zwanger te raken. Dat is zowel goed als slecht nieuws. Natuurlijk niet leuk en maand na maand weer die teleurstelling. Maar van de andere kant is het normaal en hoeft er dus niets mis te zijn met jou of je man.

Op dit forum ben je wel aan het goede adres. Hier kun je je ei kwijt en steken we elkaar een hart onder de riem. Als je je leeftijd, in welke ronde je zit en je NOD (de dag dat je ongesteld moet worden, maar liever niet natuurlijk) doorgeeft, zet ik je op de lijst. Zo leven we nóg meer met elkaar mee. Ik duim voor je dat je snel zwanger raakt!

Hoi hoi,ja is heel normaal hoor dat gevoel!!!dat heb ik ook,iedereen heeft er hier last van.ja je bent er toch bang voor,maar zoals hanna al zegt het duurt ongeveer een jaartje voordat je zwange rraakt,en de puzzel moet precies in elkaar vallen,en ook als je bijv gestesst of gespannen bent wil het ook niet lukken,maar meid het komt echt wel goed,hoor met ons allemaal hier,maak je niet druk.veeel liefs manuela

Hoi Rebecca.

Nou,er is geen pijl op te trekken hoor !
Ik was bij mijn eerste bij de derde maand zwanger en zelfs eerder dit jaar van maar liefst een klusje....Maar da's helaas geeindigd in een miskraam. Nu zijn we dus alweer een tijdje bezig en ..................niets. Ik begin er nu goed van te balen. Ben nu wel wat ouder dan toen ik mijn eerste kreeg en mijn gezondheid is sinds toen wel iets minder maar ja...........toch flink balen en ik word nu echt iedere maand boos als mij ongi er is of als er weer iemand zwanger is geraakt van "de wind".
( ik bedoel hiermee dat sommige vrouwen zomaar hoeps zwanger zijn. Vaak ongewild of erg snel.........oneerlijk)
Succes..........XXX

Gemiddeld duurt het 8 maanden tot een jaar voordat je zwanger bent. De een is dus na 2 maanden zwanger, de ander doet er 2 jaar over. Het verschilt gewoon per vrouw.

Ik ben eind augustus met de pil gestopt en nog steeds niet ongesteld geworden. Maar ik hoorde bij vriendinnen dat het bij hun ook zo lang geduurd had.
Nu heb ik de speekseltest van Maybe Baby aangeschaft, es kijken of ik zo m'n vruchtbare dagen kan bepalen.

Jullie horen zeker nog van me hier, want ik vind het een heel fijn forum! Enne Rebecca, jullie ook heel veel succes!

xx Pooh

Terug
Bovenaan