Wij zijn 2 vriendjes.....

A

Anoniem

Guest
Mike en ik!

Wij  hebben het weer reuze naar hun zin gehad vanochtend in Monkey Donky.
Zie hier het bewijs!

Groetjes,
Mike en Julian

Oh ja, onze mama's vonden het ook weer erg leuk en gezellig!!

Het was weer hartstikke leuk Julian en Ellen.
Mn mama en ik hebben weer genoten van jullie gezelschap!

Wat een verschil met een aantal maanden geleden hoe ondernemend de jochies zijn.
Mike ging er steeds vandoor hahahah
Eenmaal in de auto was ie met 1 minuut in dromenland...kan ook niet anders na al dat gespeel en glijden!!

Wat een gave foto's heb je gemaakt, een leuke foto van mij met een half hoofd, Ellen  hahaha!!!

Dit zijn onze foto's!!

Zo dit waren ze!!!

Liefs jen en mike

wat een mooie kereltjes hebben jullie toch !

En ze hebben zich prima vermaakt zo te zien.

liefs Pauline mv kasper

Gaaf zeg, dat die jochies het zo goed kunnen vinden met elkaar! Ziet er supergezellig uit (en zo  te zien hebben de mama's ook genoten!!)

Groetjes
Susan

ps: @Ellen: je hebt mail.....

Wauw wat een stoere gassies al zeg! En gewoon op je buik van de glijbaan af, wat een lef!

Ziet er gezelli uit!

Groetjes van Cissy

Soheee...mike is net wakker, die was dus echt moe van al dat spelen..lag om 13.15 in zn bedje!!

Sohee, Mike! Lekker geslapen??
Julian heeft de gewoonte om na zo'n drukke ochtend juist heel onrustig en kort te slapen. Hij lag er om kwart voor 1 in, meldde zich alweer om kwart over 2. En dat terwijl hij vaak pas tussen 3 en 4 wakker wordt! Hij is nu wel moe, maar geeft zich er met geen mogelijkheid aan over. Tja, dat is het nadeel van een vast, strak dagritme. Hopelijk slaapt hij morgenochtend ietsje langer (dan half 7/7 uur)
Oh, oh, hij roept me alweer (Papa!, hahaha)

Groetjes,
Ellen

leuke foto's van twee mooie mannetjes.
Ziet er gezellig uit.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan