wij zijn thuis...........

A

Anoniem

Guest
we zijn thuis gekomen om 21.12.
heb iris verzorgd en nog de fles gegeven. we zijn om half 6 vertrokken uit amersfoort en even een uurtje file gehad.
het was reuze leuk.
groetjes petra en iris en marco natuurlijk

hey meis,

Was het voor jullie zover rije dan???? pfff was al blij dat we om zes uur toch eindelijk aan tafel konden hoor haha was bekaf....

Maar wat leuk zeg dat iris haar beugeltjes...weet de andere benaming niet meer...pfff nog steeds dement haha...eindelijk wat vaker af mogen hoor....

Liefs Denise

Hoi Petra,

Ja het was zeker leuk he? Ik wou even zeggen dat ik veel respect heb voor je man! Zo een hele dag met allemaal ukkies en allemaal kakelende kippen!!
Die van mij doet dat echt niet hoor!! Die zou nog eerder een taxi voor me regelen van Scheveningen naar Amersfoort dan dat ie tussen dat kippenhok gaat zitten hahaha

Groetjes van Cissy

Ja dat was zeker een latertje voor jullie, ik was iets na vijfen in huis. Ook geen zin in koken dus lekker chinees gehaald.

Groetjes sandra

Petje af hoor voor jullie
Jullie hebben de langste ruk moeten maken.
En  ik puffen dat we een beetje file hebben gehad. Haha vergeleken met jullie was ik er met een flinke scheet.

Pauline

Jullie zijn nog wat langer in het dierenpark gebleven..wat leuk...

Groetjes Kitty en Tess.

wij hebben dik twee uur gereden en een dik een uur file gereden.
we hebben het hele park nog eens door gelopen en bij de hyena's ben ik gevallen. marco lag helemaal in een deuk. hij kon zo bij de(lachende) hyena's in het hok.
knie kapot en mijn elleboog geschaaft.
(kon er zelf ook wel mee lachen)

het was reuze leuk.
groeten petra marco en iris

Jammer dat wij net op dat moment er niet bij waren, dan hadden we daar foto's van kunnen maken.....

Terug
Bovenaan