wij zijn weer terug in de race!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden....

na een week gevloeid te hebben van de miskraam, trouwens zonder krampen etc etc, is het bloeden afgelopen zaterdag gestopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En we zijn weer begonnen, voor een nieuw klein wondertje, vrijdag moet ik nog wel voor controle naar de gyn, en ik hoop dat ik schoon ben van binnen en dat we gewoon verder kunnen waar we gisteren mee begonnen zijn!!!!!

Het voelt heerlijk om weer verder te kunnen gaan, de miskraam heeft ons emotioneel geen deuk laten oplopen, we zijn er heel erg nuchter in, vooral om wat we vorig jaar hebben meegemaakt.

Ik heb afgesproken dat ik sowieso niet test voor 1 juni, als de  er dan nog niet geweest zijn, omdat ik mijn cyclus nu dus niet weet.
We zullen het zien hoe snel het dit keer zal gaan en wat de zwangerschap ons dan brengen mag.

Liefs Randy
Ninthe* 18-11-06 (8e ronde zwanger)
Miskraam 13-04-2007 (2e ronde zwanger)

Hoi,

Of het waar is weet ik niet zeker maar ze zeggen dat je na een miskraam super vruchtbaar ben dus hopen dat t in jou geval ook zo is.
Ik was zelf na mijn miskraam in ieder geval gelijk zwangeren heb inmiddels een gezonde zoon van 4jaar dus ik wens je heel veel sterkte en succes.

Bedankt voor je reactie.
ik weet dat ze dat zeggen en ik lees van meer meiden dat dit gebeurt.
Na mijn bevalling was ik ook in ronde 2 zwanger, heel snel dus maar helaas werd dit een miskraam.

Het maakt me eigenlijk niet uit hoe snel ik zwanger ben, stiekum hoop ik natuurlijk heel erg snel maar nog belangrijker vind ik dat we 9 maanden erna een mooi wondertje in onze armen hebben.

Al met al zijn we nu ook al anderhalf jaar bezig om een mooi wondertje in onze armen te krijgen, en ben in die tijd 2x zwanger geweest
we hebben een mooi wondertje ze is alleen na een uurtje een sterretje geworden.

Liefs Randy

Hoi Randy,
Succes hoor, hoop voor jullie dat het snel weer raak is!! Hoe is het toen bij Ninthe ook alweer gegaan? Heb je verhaal destijds volgens mij wel gelezen maar weet het niet precies meer.
Groetjes Tara

Hoi tara,

bij Ninthe* zijn we er bij de 20-weken echo achtergekomen dat ze de ergste vorm van Spina Bifida had (open ruggetje) en niet levensvatbaar zou zijn.
We hebben toen de zwangerschap afgebroken en bij 21 weken en 5 dagen ben ik bevallen waarna ze nog een uurtje heeft geleefd.

Liefs Randy

hoi randy,
ik ken het ik heb in februari ook een miskraam gehad zonder pijn erg vreemd he   ook wij waren er erg nuchter onder gelukkig . nu zijn we ook weer terug op dreef hihii ik had vandaag ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niks . maar ik durf nog niet hopen want vorige maand 11 dagen overtijd en ook niet zwanger dus afwachten maar ik hoop dat voor jullie ook alles snel weer op zijn plooi mag vallen .
groetjes kelly

Terug
Bovenaan