Wij zijn weer terug van vakantie

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

wat een gedoe zeg om iets op het forum te krijgen echt balen.

Maar goed, wij zijn weer terug van een aangename vakantie. Heerlijk zo'n weekje all-inclusive.Zon, zee strand, zwembad, lekker eten en drinken. En ook erg lekker is dat je je eigen zooi niet hoeft opteruimen (afwassen enzo) gewoon elk moment alles netjes.Vriendelijke mensen en niemand die iets weet van wat er speelt in je leven. Gewoon weer even helemaal jezelf zonder alle gedoetjes. (ging wel bijna ongi op vakantie dus de eerste paar dagen was iets minder maar ook dan is het voordeel, je moet niks dan een beetje hangen en boekje lezen. Heerlijk dus kan het je echt aanbevelen.

En dan kom je thuis duik je het forum even op dan zijn er een paar zwangere dames!!GEWELDIG< GEFELICITEERD! Het was moeilijk reacties te plaatsen.

En voor alle dames bij wie het ook nu weer niet is gelukt..... we gaan er gewoon weer tegenaan.

Veel liefs   Belle

Hoi Belle, je hebt zeker te weten een heerlijke vakantie gehad! Waar ben je geweest? Wij zijn vorige week terug gekomen van zo'n verwenvakantie, ben weer helemaal op adem gekomen, mijn man ook en we kunnen er weer helemaal tegenaan. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Groetjes, Pleun

Hai Pleun,

wij zijn in Egypte, in Hurgada geweest. Ook in zo'n verwenresort, net als jij. De jongens vliegen voor je (nou ja wrs voor hun baas). En waar zijn jullie geweest?

Wel weer fijn dat het forum het weer gewoon doet kun je tenminste alles weer nalezen en reageren.

Groetjes Belle

(heb nog meer nieuws maar daar maak ik even een apart dingetje voor.)

Hoi Belle,

Welkom terug in ons natte kikkerlandje.
Zo te lezen hebben jullie het erg ERG lekker gehad, mooi zo.
Hopelijk hebben jullie je weer op kunnen laden om verder te gaan voor een klein wondertje.

Kruimel

Hoi Belle, wij zijn naar zo'n Ultra All Inclusive geweest in Mexico, echt geweldig, we voelden ons net Wimlex en Maxima, iedereen liep de benen uit z'n lijf voor ons!

Gr. Pleun

hoi Pleun,
even zomaar kletsen....

Dat is zo lekker, je wordt dan echt verwend. En zolang je ervan geniet is het goed. En als je hun ook maar met respect behandelt. er waren bij ons ook veel russen en die geven bijna commando's aan de jongens, dat vind ik minder. Heb er maar niet teveel opgelet. We hadden er verder weinig last van. Maar russen zul jij in Mexico niet veel zijn tegen gekomen. Egypte en Turkije staan erom bekend. Het was zelfs zo dat een snorkeltrip apart voor russen en apart voor duitsers en hollanders werd georganiseerd.
Heb jij nog leuke tripjes ondernomen? Of alleen maar heerlijk van de zon genoten? En moest je dan ook nog iets van Malaria tabletten slikken of hoeft dat daar niet?

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan