Wij zijn weer terug van vakantie!

Hoi meiden,

Nou, wij zijn weer terug van een weekje Zeeland. We hebben het enorm naar ons zin gehad en het is ook goed geweest voor onze relatie (zie mijn onderwerp van een tijdje terug). Gelukkig vond Richard nu ook dat hij even helemaal niet met zijn werk bezig moest zijn en dat heeft hij dus ook niet gedaan.
Helaas sliepen de kindjes wel een stuk slechter dus echt uitgerust zijn we niet. Maar ja, Sven vond het zwembad helemaal geweldig en we zijn bij mijn broer op bezoek geweest en dat was ook gezellig. En verder hebben we gewoon gedaan waar we zin in hadden.
Ik hoop dat deze impuls een goede voorzet is om onze relatie weer een beetje op te krikken want ik zou toch echt niet willen scheiden. Mijn broer ligt nu in een scheiding en ik zie gewoon hoeveel ellende dat met zich meebrengt. Dus we knokken ervoor en ik hoop dat we de stijgende lijn kunnen behouden.

Groetjes,
Maike

Klinkt gezellig een weekje naar Zeeland, en super dat het jullie qua relatie ook zo goed heeft gedaan!
Houden zo, maar met de gezellige feestdagen voor de boeg..lukt dat vast!
Ik moet nog drei dagen werken dit jaar..dus de vakantie komt er bijna aan!
Heerlijk!
Geniet maar van elkaar!
Gr Rina

Hai Maikje,

Wat fijn dat jullie vakantie zo goed gevallen is! En fijn dat Richard nu ff niet met zn werk bezig was, en alleen maar met jullie gezin. Dat moet jou zeker een goed gevoel hebben gegeven.
Wel balen dat de kids niet zo lekker hebben geslapen, maar ja.. Als ze het verder naar hun zin hebben gehad, weegt dat weer een beetje af hé?

Nou meid.. Ik hoop dat alles goedkomt!!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan