Wij zijn weer thuis!!!

A

Anoniem

Guest
Terug van een lekker weekje Zeeland, helaas erg veel regen maar ondanks dat hebben we ons prima vermaakt.
Linde vond alles prima als ze op tijd haar eten en drinken maar kreeg.
Roos had leuke vriendjes en vriendinnetjes en heel veel zand(modder dus, de kleertjes worden echt nooit meer schoon!).
Helaas voor papa en mama geen avondjes op de veranda met een rose-tje, maar binnen   op de bank. Het was dus super alleen is een week echt veel te kort.
Ben al aan het zoeken naar een leuk adresje voor volgend jaar.
Even een paar foto's van mijn meisjes bij de zee:

Nou Hyves werkt niet erg mee dus foto's volgen morgen.
Enne even een algemeen GEFELICITEERD!!! voor alle kindjes die alweer 1 jaar zijn geworden.

groetjes Danielle.

Hoi Danielle, wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Idd jammer van het weer, maar kinderen vermaken zich toch wel. En jullie zijn weer opgeladen en kunnen er weer tegenaan toch?
Ik word best wel een beetje jaloers hoor als ik iedereen hoor over vakanties! Ik moet nog wachten tot februari!

Groetjes van Cissy

Het is gelukt.......

mmm....wat is dit voor een spul aan mijn voetjes en handjes.....

zand....mmm....geef mij maar wind in mijn haartjes en een zonnetje op mijn bolletje...

samen met mijn grote zus schelpjes zoeken...leuk....alleen mocht ik ze van papa niet in mijn mond....die weet ook echt niet wat lekker is....

Jeetje Fabio, jullie moeten nog lang wachten zeg....maar jij woont wel lekker bij de zee hé!!! Is daar ook zo'n lekker windje? zo ja dan kom ik een keertje logeren hoor,
ik zag dat je een leuk huisje hebt!!!

dikke kus Linde.

Ik kan het niet laten hoor...nog twee foto's van  mijn meisjes die ook een heerlijke maar vermoeiende vakantie hebben gehad.

Linde lekker in de buggy.....

en Roos was echt niet moe hoor.....

groetjes van een trotse mama Danielle.

Hey,

Inderdaad jammer van al die regen, maar aan de mooie foto's te zien was het wel een geslaagd weekje.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Zo te zien was het toch geslaagd..
Regen is jammer maar daar hebben jullie je vakantie niet door laten verpesten.
Leuke foto's en welkom terug..

gr kaat

Mooie foto's!  Heerlijk toch om er even uit te zijn, zelfs als het weer niet meewerkt.
Groetjes mv Thom

Leuke meiden heb je! Fijn dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan