wij zijn zwanger

vandaag zijn wij 7 weken zwanger. wat waren we blij toen we 2 roze streepjes zagen bij de test.
3,5 maand geleden is het bij ons mis gegaan. bij de 13 weken kreeg ik een echo waaruit bleek dat t hartje al 3 weken geleden gestopt was met kloppen.
nu is alles natuurlijk extra spannend, en maak me ook druk om alles wat ik voel.
natuurlijk probeer ik dat zo min mogelijk maar het valt niet mee. nu heb ik sinds een week bruinsige afscheiding wat ik natuurlijk erg eng vond en nog steeds vind. gelukkig mag ik morgen al voor een echo en hopen dat ze me daarmee gerust kunnen stellen.

xx
 
Gefeliciteerd!! Wanneer ben je uitgerekend? Ik 1 september als alles goed gaat natuurlijk!

Ik ga genieten van de mooiste kerst in mijn leven tot nu toe aankomend weekend!!! (op die van de geboorte van mijn oudste zoon na, vlak voor kerst hahahaha)..... joehoeeeeeeeeeeeee!

Geniet er van..

Liefs mammma
 
Hoi...

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik weet precies wat je voelt. Ik ben ook heel bang voor een miskraam maar moet nog tot 10 januari wachten voor de eerste echo!

Voor jou hoop ik dat de echo morgen helemaal goed is en je lekker kan gaan genieten van je zwangerschap!

Liefs, Nadelien
 
allemaal bedankt voor jullie reactie's
heb vanmiddag echo gehad en het hartje klopt!!!!
de meting kwam uit op 7 weken en 2 dagen. ik ben nu 7 weken en 1 dag dus dat was ook goed.
over 2 weken mogen we weer. blijft natuurlijk spannend maar is al vast een geruststelling.
xx kelly
 
Terug
Bovenaan