wijder na bevallen?

Wie weet dit.Is het ech zo dat je vagina wijder is na een bevalling. Zo ja trekt dit dan later weet wat nauwer of blijft het altijd zo?
Hoe gaan jullie hier trouwens mee om, ik bedoel dan dat je de eerste 6 weken na de bevalling geen sex mag hebben.( mijn behoefte is er namelijk wel heel erg, maar met plassen voel ik dat er nog kleine scheurtjes van binnen zitten en ook vloei ik nog)
zowiezo kan ik dus helaas niks hiermee.
En de mannen? Hoe gaan hun hiermee om ?  

Hallo,
ik zou in ieder geval wachten tot je niet meer vloeit... Enne, na een tijdje wordt het allemaal wel weer strakker, bij mij tenminste wel. voelt eigenlijk weer als vanouds. En mijn man? die hoort het wel van mij... praat erover, als hij vindt dat hij tekort komt heeft ie nu eventjes pech gehad... gr joeki

Het schijnt dat je dmv bekkenbodemspier-training de boel wel weer iets strakker kunt krijgen. Mijn probleem is juist andersom. Ik ben aan de ingang van mijn vagina veel en veel te strak. Of te wel door te strak hechten of door littekenweefsle. Ik heb`16 januari een afspraak bij een gynecoloog om er naar te laten kijken.
elke

Ik vloeide na drie weken niet meer maar sex deed nog pijn dus wachtten we nog een weekje. Daarna ging het beter maar mijn man 'klaagde' inderdaad dat het erg wijd was. Gelukkig trok dat weer bijna helemaal bij! Blijf wel je bekkenbodemspieroefeningen doen.

hoi hoi

wij waren niet ingescheurd of geknipt en toen ik stopte met vloeien na 4 weken hebben we het voorzichtig weer gedaan en behalve dat ik wat droger was als voorheen was het heerlijk!!!maar ook ik denk dat ik wijder ben van onder,maar mijn man klaagt er niet over,als ik ernaar kijk dan hoop ik dat alles nog goed komt,maar ja aaron is nog maar 7 weken vandaag dus dat zal wel goed komen en anders kijk je even naar je kind en dan weet je waarom je het deed,dus het komt wel goed (denk ik,hoop ik)

Hoe lang duurt dat dan dat het weer wat nauwer wordt.
Als ik ernaaar kijk zie ik ook dat het veel meer openstaat, je kijkt gewoon zo naar binnen.Echt niet mooi. Gaat dit ook weer weg?
( ik vind het genant om te vragen maar zit er behoorlijk mee)

Voor mijn gevoel is het nu wat strakker, maar ik weet nog van na de bevalling van mijn oudste dochter dat het na een paar keer wel weer gewoon aanvoelde.
Door de borstvoeding kan je ook wat droger zijn, glijmiddel is dan echt een must!
Ik moet zeggen dat ik het nu nog niet uitgeprobeerd heb, ben 2,5 week geleden bevallen en vloei nog steeds, maar ik heb wel al zin!

Terug
Bovenaan