<p>Hi lieve leden,</p><p> </p><p>ik schaam me een beetje voor de volgende vraag, maar ik kan er vrij weinig over vinden online.. </p><p> </p><p>ik ben 8 weken geleden bevallen van een gezond meisje, de bevalling duurde enorm lang, maar ben er met een aantal kleine scheurtjes vanaf gekomen. Die zijn gehecht, en ik heb geen pijn meer. </p><p>Nu is het zo dat we weer hebben geprobeerd te vrijen, maar het voelt ontzettend “wijd” aan. Voor mij in ieder geval, mijn partner zegt dat het niet verschilt, al denk ik dat hij dat alleen zegt om mij gerust te stellen. </p><p>Ik voel bijna niet wanneer hij erin/eruit gaat, dat baart me enorm zorgen. Wordt het ooit weer een beetje “normaal”? Voor ik bevallen was was ik juist te nauw, elke keer deed het pijn, zonder glijmiddel was het onmogelijk. En nu heb ik voor mijn gevoel een grot .</p><p> </p><p>Sorry voor de groffe vraag, ik hoop dat iemand me gerust kan stellen, of tips kan geven want als ik het internet moet geloven zou alles weer normaal moeten zijn na 6 weken </p>