Wijn en foute kaasjes

Ongelooflijk wat een toestand om hier een berichtje geplaatst te krijgen. Ik zag dat er meer mensen problemen heb ben met inloggen en reageren... hier dus hetzelfde.

Zoals de titel waarschijnlijk al doet vermoeden, is het ook hier foute boel. Afgelopen dinsdag hadden we de echo en daar was na 1 blik op het scherm al duidelijk dat er geen vruchtje meer was. Gisteren ben ik naar het ziekenhuis geweest en daar werd dit nogmaals bevestigd. In eerste instantie was ik van plan om voor curretage te gaan, maar uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met Misoprostol. Deze pilletjes heb ik gisteren ingebracht en inmiddels heb ik veel bloed en weefsel verloren. Ik hoop dat curretage verder niet meer nodig zal zijn, maar dat horen we woensdag bij de nacontrole.

We zijn er ontzettend verdrietig van, maar zijn ook extra dankbaar voor het kleine hummeltje dat al rondkruipt en volgende week 1 jaar wordt.

Ik ga dus afscheid van jullie nemen, maar niet zonder jullie een ontzettend heerlijke, fijne, zorgeloze, roze, bijzondere tijd toe te wensen. En ook al is het nu nog een beetje vroeg: "Pers ze strakjes!" en voor nu: "Geniet van het wonder." ;-)

Heel veel liefs,
Melian

Terug
Bovenaan