Wijn gedronken in week 4?

Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden ben ik gestopt met de anticonceptie.
Afgelopen donderdag moest ik ongesteld worden. Ik heb dinsdagavond een zwangerschapstest gedaan, daaruit bleek dat ik niet zwanger was. Ik heb toen woensdagavond tijdens een etentje 3 wijntjes gedronken. Donderdag werd ik ongesteld, tenminste dat dacht ik want ik had (licht) bloedverlies. Vrijdag ben ik uit het werk ook nog een wijntje gaan drinken en toen bleek 's avonds dat ik de hele dag geen bloed verloren had en ook de rest van het weekend ben ik niet ongesteld geweest.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Misschien maar weer een zwangerschapstest halen straks. Maar mocht ik wel zwanger zijn, hoe schadelijk is het dan dat ik dus 4 wijntjes heb gedronken in de dan 4e week?

Ik hoor graag van jullie want ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee.
 
Maak je niet druk daarom, ik was 8 week toen ik nog heerlijk een fles martini ijsthee heb opgedronken.... wist niet dat ik zwanger was. dokter zei toen dat ik me daar niet druk om moest maken omdat het zo vroeg in de zwangerschap was.

Hoop voor je op een positieve test!
 
Wij waren heerlijk op vakantie en genoten dagelijks van een flesje wijn. Nu toch mooi de 32ste week in en de kleine is lekker fanatiek!
 

Ik kwam er pas achter toen ik 10 weken zwanger was. Kort daarvoor nog op vakantie geweest met vrienden en flink gedronken. De kleine is nu 2 1/2 en heeft er geen schade van ondervonden. Ik zou me er geen zorgen om maken.
 
Ik zou je daar niet zo druk om maken. Ik heb toen ik het nog niet wist ook gedronken.

Ik ben nou bijna 32 weken zwanger en alles is goed met de kleine. Erg levendig en het heeft geen afwijkingen!

Ik zou wel als ik jou was, voor de zekerheid nog een test doen.
 
Geen probleem hoor. Betty heeft gelijk, voor die tijd krijgt de baby nog niets van jou door.
Ik heb best lang moeten wachten op mijn zwangerschap en steeds dronk ik in de 2e helft van mijn cyclus niets meer. Alvast voor de zekerheid...
Alleen in september was ik het zo beu en heb ik op de dag dat ik ongesteld moest worden lekker veel eijn gedronken.
En toen was ik wel zwanger!!!

Ik hoop dat je intussen een positieve test hebt!!!!
 
Terug
Bovenaan