Wijn, rosbief en kaas heerlijk

A

Anoniem

Guest
Tja dames als we dan nog niet zwanger zijn maar van de andere dingen genieten he.

Dus vandaag heerlijk een glaswijn gedronken, kaneelstokjes gegeten en toen brocoli, aardappels en een gehaktbal ivm de hollandse kost maand bij ons en nu aan de thee mandarijnen en walnoten :)

Wel een beetje blijven genieten en lachen tussendoor natuurlijk he!
x

en gelijk heb je!!!
Hopenlijk heeft het je goed mogen smaken!!!!

vind ik ook vanmiddag op visite dus lekker wijntje en file heerlijk!!! en de pepernoten natuurlijk niet te vergeten!!!

hahahaha dat is het enige voordeel weer als je net ongesteld bent geworden. Gister avond ook een lekker wijntje en vanmorgen heerlijke filet american.

en medium biefstukje dat heb ik meteen gegeten toen ik ongesteld werd ;)

nou idd nog wel ff genieten van een wijntje heerlijk! en idd toen ik ongesteld was deed ik dag ook hihi... heerlijk

Ohhhh heerlijk... we waren gister naar 't wokrestaurant geweest en daar lagen die lekker biefstukjes,, grrrrrrrrr

Haha, ik doe dat soort dingen heel erg vaak op de dag dat ik toch weer ongesteld ben geworden!
Zo van, ok het is k*t dat het weer niet gelukt is, maar dat betekend wel een maand lang langer carpacio, een borrel, bepaalde kazen enz. eten!

Terug
Bovenaan