A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje, klopt het dat de 1e 2 weken van je zwangerschap het
vruchtje van de dooierzak leeft en daar z'n voeding uitkrijgt.
( de placenta komt later) dus dan krijgt het nog geen voeding van mij, klopt dat!!!
Ik ben nu nog niet zwander, ik probeer zwanger te worden.
Maar waar ik over in zit is; ik drink elk weekend wijn (port) dat is best sterk.
Stel je nou voor dat ik zwanger raakt, meestal weet je dat pas 2 weken later, dus dan heb je al 2 weekenden port gedronken meestal zo'n 3 glazen per avond.
Kan dat dan al kwaad voor het kind?
Ik raak niet snel zwanger want op de eerste heb ik zo'n 2.5 jaar gewacht, en nu ben ik ook weer onge geworden, anders zou ik wel gelijk stoppen met wijn drinken.
Maar ja ik vind het altijd zo gezellig in het weekend met een glas wijn onderuit
op de bank.
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?
groetjes marleen
ik heb een vraagje, klopt het dat de 1e 2 weken van je zwangerschap het
vruchtje van de dooierzak leeft en daar z'n voeding uitkrijgt.
( de placenta komt later) dus dan krijgt het nog geen voeding van mij, klopt dat!!!
Ik ben nu nog niet zwander, ik probeer zwanger te worden.
Maar waar ik over in zit is; ik drink elk weekend wijn (port) dat is best sterk.
Stel je nou voor dat ik zwanger raakt, meestal weet je dat pas 2 weken later, dus dan heb je al 2 weekenden port gedronken meestal zo'n 3 glazen per avond.
Kan dat dan al kwaad voor het kind?
Ik raak niet snel zwanger want op de eerste heb ik zo'n 2.5 jaar gewacht, en nu ben ik ook weer onge geworden, anders zou ik wel gelijk stoppen met wijn drinken.
Maar ja ik vind het altijd zo gezellig in het weekend met een glas wijn onderuit
op de bank.
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?
groetjes marleen