wijnig slaap

ilse is bijna 5 maand eind van de week
ze slaapt overdag de laatste dagen overdag errg wijnig
steeds een uurtje s'morgens na de fles een uurtje
dan tegen 12 uur een uurtje
dan om 2uur een uurtje en dan nog om 4.30 nog een uurtje maar van af 7 uur weer de hele avond en nacht tot de andere dag
wil wel proberen s'morgens haar op te laten maar dat lukt nog niet en ze valt ook niet in de boks in slaap ze moet naar bed van haar zelf
voor heen sliep ze van 12 tot 3 en dan om 16.30
nog even omdat ze dan ook jengeilg word en niks meer wil dan in bed liggen.
waar licht dat aan? kan dat bij gijs niet meer herinneren.

Hier precies het zeflde hoor!
weet ook niet wat het is. misschien ligt het aan het weer..???
Normaal sliep jorn s'ochtends van ong. 8.00 tot 10.00 en dan van 12.00 tot 14.00 en dan van 16.00 tot 16.30 soms 17.00 maar de laatste paar dagen niet meer dan een half uurtje soms een uurtje....
S'nachts slaapt ie wel door. al is ie de laatste paar dagen ook weer een x s'nachts wakker...

Ik kan je niet helpen waar het aan ligt. maar als ze er goed mee kan zo. is het nog niet echt een probleem. ik heb iig begrepen dat ze pas rond de 9 maanden 2 x slapen per dag en dan dus s'ochtends een x en s'middags een x...

Ook hier ben ik benieuwd naar de reacties...

Wat grappig! Hier ook precies hetzelfde. Micah sliep eerst 3 keer per dag wel een paar uur, en nu is hij ook na een half uurtje of 3 kwartier al weer wakker. Eerst dacht ik misschien moet de tijd tussen z'n slaapjes wat langer, maar dat helpt ook niet, dan valt hij in de box in slaap. Misschien trekt het wel weer bij, ik weet het ook echt niet. Wel grappig dat jullie dat ook hebben.

Hier al vanaf het begin alleen slaapjes van een uur..... en 's nachts doorslapen. Ik zou me er niet erg druk om maken. Zal ook te maken hebben met de uitwerking van het 'sprongetje' dat ze rond de 19 weken gemaakt hebben, die duurt bij deze sprong erg lang.....bovendien worden de dagen weer wat korterhé? Ik las in mijn dagboek van Margo dat zij dit ook had toen..... Het gaat over!

Geen zorg,hier is ook zo .
Juliaan slaap heel bijna en kort.gelukkig ben ik nog thuis om voor hem goed te zorgen.
en voraal met deze warm dagen woorden de kindtjes ook onrustig!!

Terug
Bovenaan