wijnproeven

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik zit met een probleempje
wij gaan over een week ongeveer met een groep mensen wijnproeven, dit staat al een tijdje vast.
maar nu is het zo dat mijn nod pas een week na het wijnproeven ligt.
mocht ik dan zwanger zijn.... ik ben niet zo'n alcohol drinker, maar toch.
weet niet wat ik dan moet zeggen, en een test eerder doen schiet niet op want het is echt een week later mijn nod
wat kan ik het beste doen, wil ook geen argwaan wekken

Gewoon lekker proeven. Stel mocht je zwanger zijn dan is er nog geen navelstreng en neemt het dat niet op heb ik hier ergens eens gelezen. Gewoon met mate doen en met proeven moet je toch uitspugen?
Dus dat dan lekker veel doen haha.
Veel succes

Hoi Fiepke,

Inderdaad vervelend. Maar volgens mij is het bij wijnproeven de bedoeling dat je echt alleen proeft en vervolgens weer uitspuugt, toch? Ik weet ook niet wat ik zal doen, ik drink al nooit en helemaal geen wijn..... Kun jij deze smoes ook niet gebruiken?
Of ziekmelden maar dat zou ik alleen doen als dit uitje niet heel erg belangrijk is voor jezelf.
Ik weet het niet zo goed, hopenlijk heeft iemand anders nog goed ideeen.

Groetjes Roos

ja die mensen weten wel dat ik niet zo'n drinkerd ben, en het zal wel een zuipfestijn worden haha
maar inderdaad ik lust ook geen wijn, dus das wel handig.
ik zal es kijken of het me lukt, als ik nou ook nog eens zwanger zou zijn hihi

je hoeft toch geen slok te nemen?gewoon een klein drupje op je tong laten vallen.
ik heb gister met mijn collegas ook een blein glaasje coubergh op maar dat kan ggeen kwaad.
xx moon

Hoi Fiepke,

ik heb een boek over je zwangerschap van maand tot maand en daarin staat het volgende:

in de eerste 2 weken na de bevruchting is er nauwelijks contact tussen de bevruchte eicel en jouw bloedbaan. Dat is pas daarna aan de orde.

Niet te druk over maken dus, maar het ook niet te gek maken. Een slokje kan vast geen kwaad, zou geen hele glazen drinken.

Liefs Mienetje

ok thanx voor de reacties
tja omdat ik eigenlijk nooit drink dacht ik dat het misschien meer kwaad kon , dan als ik regelmatig dronk.
maar we kunnen dus gewoon gaan proeven haha

Terug
Bovenaan