wijntjes

A

Anoniem

Guest
he meiden
ik heb een vraag. Ik weet dat alcohol slecht is als je zwanger bent. Mijn ei is gesprongen en we hebben geklust, dus de kans zit erin. Nu heb ik dit weekend wel een paar heerlijke witte wijntjes gedronken, kan dit kwaad. Ik was niet dronken of zo het waren er maar 3, maar goed ging er later wel ovre nadenken. Stel ik ben wel zwanger........
nou ja niets meer aan te veranderen.
we zien wel. ik hoop natuurlijk wel dat het raak is, we hebben goed ons best gedaan

groetjes Daan

Hee Daan!
Goed dat je t je realiseerd!En verwacht niet dat t kwaad kan, maar wij zijn ook sinds kort met pil gestopt en gaan ervoor en dan ga ik er ook helemaal voor, dus ook meteen alcohol achterwege!Maar kan me voorstellen en heb t ook beetje ervaren dat dat even wennen is als je normaal lekker met de rest over drinkt je nu van de domme moet houden, ik bedoel wil houden en spaatjes drinkt en vragen van anderen maar verbloemt en t aan t warme weer wijdt, of de bob bent!!
Heel veel suc6 en we lezen t wel weer!!
Al lang bezig?
xx Suus

Het kan geen kwaad hoor, want er is volgens mij nog geen navelstreng.
Gewoon doen wat je anders ook zou doen. Als je zwanger bent, dan moet je het niet meer doen. Veel succes

Hoi,

Ik denk dat Deez gelijk heeft, er is nog een directe verbinding met jouw lichaam. later wordt pas de placenta gevormd.

Maar goed zodra je weet dat je zwanger bent, dan achterwege laten. Stel, ik hoop het niet,   dat het nog lang duurt, zet je je leven dan helemaal stil?

Zullen we zeggen geniet, maar met mate!

Groetjes
talke

Zit van ene kant wel wat in dat van die navelstreng, maar heeft niets te maken met leven stil zetten; kan zonder alcohol ook een leuke avond hebben,maar dat is ieders eigen!!
Maar t is bij ons nog allemaal erg pril en is daarom leuk om ook de mening van anderen te horen, want aan die navelstreng had ik nog niet gedacht!
groetjes zuus

hoi hoi
ik drink normalieter bijna nooit, dus is het voor mij ook niet moeilijk om een wijntje te laten staan. Maar nu was het wel erg lekker, lekker warm, bbq en goede vrienden.
ach we zien het wel. Als ik zwanger mocht zijn dan drink ik zo wie zo geen druppel.

groetjes

Terug
Bovenaan