@ Wijstje

Hoi Wijsje,

Ik las je reactie bij wie gebruikt er clomid.
Ik las ook dat je van de eerste wel normaal zwanger bent geworden,hier is dat net zo ,wij zijn ook bezig voor een tweede,de eerste is gewoon zonder behandeling geboren,en ik ben nu 11 rondes bezig en ben nog niet zwanger zover ik weet 14 of 15 oktober kan ik testen of ik zwanger ben.Nu heeft man mijn zijn zaad ingeleverd en dit is volgens de arts heel slecht,hij heeft de ziekte van chrohn en heeft polipen zijn darmen.Als de uitslag zo slecht is wat de arts verwacht komen wij ook in aanmerking voor iui maar mijn vraag is eigenlijk of je dan de eerste paar x zonder hormonen moet ? Of ligt dat aan je je situatie?

groetjes, Nice

Hoi Nice,

Zoals je misschien al wel gelezen hebt hebben wij een dochter die over 2 weken 3 jaar wordt, van haar ben ik op de gewone manier zwanger geworden. Daarvoor ben ik ook al een keer spontaan zwanger geworden, alleen werd dat een miskraam, gelukkig werd ik 6 maanden later zwanger van mijn dochter. In november 2006 begonnen voor de 2e, na 8 maanden werd ik spontaan zwanger, maar helaas een miskraam, dat is nu inmiddels bijna 13 maanden (september 2007) geleden en tot op heden niks. Ik heb vorig jaar na de miskraam wel een cyste gehad, maar die was in november weg.
Het zaad van m'n vriend was ook niet al te best, vandaar nu IUI.Aangezien bij mij alles goed was,de 1e keer zonder medicijnen, daarna met.
IK hoop dat je zo voldoende weet.
Succes in ieder geval, wat een gedoe he?

Liefs Wijstje.

Precies echt wel een gedoe je begint ergens met volle moed aan en dan elke keer die telleurstelling,je kent het wel...Ik hoop echt dat het deze ronde raak is anders gaan wij ook de mmm in...vind dat ook wel heel spannend allemaal aangezien het natuurlijk voor de tweede is,voor de eerste is het toch anders denk ik,met een ander gevoel ga je dan zo n behandeling in.Maargoed laten we hopen dat we allebei snel zwanger zijn.

xxx nice

ps:laat je weten als je zwanger bent?

liefs

Hoi Nice,

Ik hoop voor jullie dat het raak is en je de mmm niet in hoeft, daar is niks aan. Ik zal voor je duimen.
Wanneer is je nod?

Tuurlijk hou ik je op de hoogte. We duimen voor elkaar he?

Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.

Terug
Bovenaan