WIJSTJE!!!!!

hey meissie, hoe gaat het met jou nu..... ??????

ik ben zo benieuwd en 4 mei krijg je de echo toch he....

ik heb niks meer van je gehoord, dus ik hoop niet dat er iets aan de hand is waardoor je niet meer op het forum   komt.....

ik hoop je  snel te horen

xxx van wendy

Hey Wendy,

Hier alles nog goed, gelukkig. Ik ben wel erg onzeker moet ik zeggen, toen ik gisterenmorgen en vanmorgen een beetje misselijk was was ik stiekem toch wel een beetje blij. Ik hoop zo dat het blijft zitten. Heb al 2x een miskraam gehad  en ik hoop dat me dat dit keer bespaard zal blijven.

Ik heb nog naar Geertgen gebeld of ik de echo niet eerder kon krijgen en die staat nu gepland voor volgende week vrijdag 1 mei om 12.40 uur. Dat scheelt weer een weekend wachten, ik ben erg benieuwd.

Hoe is het met jou? Ze zijn dus toch alle 3 blijven zitten? Wat een wonder he? Heb je nog last van die overstimulatie? Ik hoop voor jou van niet?

Liefs Anuska.

hey meisje , super zeg dat alles nog goed is, en dat blijft het ook, ik weet het zeker!!! in elsendorp leveren ze alleen maar goei werk hahahahahah,

en idd ze zijn toch echt alle drie blijven zitten.... ben er nu wel aan gewend hoor.... en het is zo en ik ben blij met wat ik krijg dus ook met drie....

ik moet donderdag weer naar de gyn.....

het schiet wel hard op ineens heel raar, ik ga alweer de 14de week in....

en ik weet gewoon dat ik echt geen 40 weken heb he om alles te regelen....

maar alles komt goed....

ik heb niet zoveel last meer van die overstimulatie.... alleen nog wat pijn aan mijn rechter eierstok.... is nog 2 keer zo groot als wat hij moest zijn....maar ja adt overleef ik ook wel,

ik heb nu nog steeds zetpillen voor het ziek zijn, en omdat ik een hele lage onderdruk had heb ik dus zulke hoofdpijn..... maar ja ik heb het er voor over, maar het is toch niet zo heel leuk de hele tijd te moe zijn om iets te doen....

maar ja komt ook wel weer goed he....

ik blijf voor je duimen meid, en heel fijn dat je echo eerder is.... ik ben benieuwd hoeveel het erzijn!!!!! hahahahahahah

en pos blijven he, nu komt het helemaal goed......

dikke kus van mij..... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hey Wendy,

Bedankt voor je lieve woorden. Ben jij alweer 14 weken? Jeetje zeg, wat gaat dat hard, weet nog dat je een bericht achter liet dat je test positief was, dat lijkt nog als de dag van gisteren.

Vervelend dat je je nog niet helemaal fit voelt, maar ik snap dat je er dat voorover hebt.

Jeetje zeg, dat ze alle 3 zijn blijven zitten, echt niet normaal....

Ik probeer positief te zijn, alhoewel dat niet altijd even makkelijk is. Ik zal blij zijn als het volgende week vrijdag is. Je wilt niet weten hoeveel testen ik al gedaan heb? Had jij dat ook of niet?

Nou, succes he meid en hou me op de hoogte.

Liefs Anuska.

hey meissie....

nee ik heb helemaal niet getest zelf, alleen dokter wisman heeft dat gedaan toen ik zo ziek was....

en ik durfde echt niet , ik was zo bang dat hij hier neg was..... stom maar ja ik had echt zoiets van dadelijk ga ik testen en dan is het verkeerd en ben ik blij geweest met een dooie mus....

laat je me wel even weten hoe de echo was, en hoeveel het er waren..... hihihi

dikke kus van mij

Hoi Wendy,

Tuurlijk laat ik je weten hoe de echo volgende week is. Ik vind het super spannend. Ben de laatste paar dagen wat misselijk, hopelijk is dat een goed teken. Duim je voor me?

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan