WIJSTJE????

hey meissie   hoe gaat het daar bij jullie??

ik heb je al zolang niet meer gehoord....

alles gaat toch wel goed met jullie tweeling..... ik hoop je snel te horen meid...

hier gaat alles goed.... af en toe nog watziek maar ja dat hoort er bij he....

ben nu 19 weken en van 1 weten we het geslacht dat is een jongen... nu hoop ik donderdag nog erachter te komen wat die andere twee zijn hahahaha

hopelijk tot snel, ik heb hier maar een berichtje neer gezet want ik kon je nergens anders vinden...

heel veel groetjes van mij

Hey Wendy,

Ik zag je krabbel op m'n Hyves en heb je een krabbel terug gestuurd.

Hier alles goed met de tweeling en met mij ook. Ben nu alweer 11 weken. Ben 's morgens iets minder misselijk, als ik maar op tijd eet en niet teveel, dan gaat het goed. Sommige dingen die ik anders super lekker vind (zoals chocolade en chips) daar geef ik nu niet zoveel om. Ik krijg van bepaalde dingen een hele vieze, nare smaak in m'n mond. Ken ik helemaal niet van m'n vorige zwangerschap, maar goed, zal er wel allemaal bij horen. Tot nu toe ook nog (bijna) niks aangekomen, natuurlijk omdat ik niet zoveel kan eten en de snoepdingen nu niet zo lekker vind. Geeft niks hoor, die kilo's zullen toch wel komen.

Begin wel wat last te krijgen van m'n rug, vooral als ik lang gezeten heb, ik moet echt goed opletten om bewust te zitten en te staan, dat doen we dus maar.

Gelukkig wel gewoon lekker werken, sporten en zingen.

Nou meis, succes ermee en we houden elkaar wel op de hoogte.

Liefs Anuska xxx

Terug
Bovenaan