Wijziging naam/ facebook

Hoi meiden,

Ik kon er lange tijd niet in en heb daarom ook eerder niet op jullie topics kunnen reageren. Mijn eerdere naam was jcdwg en ik heb deze moeten veranderen naar jdw.

Zijn er dames die behoefte hebben aan een gesloten facebook pagina? Als er meerdere meiden interesse hebben, wil ik wel zo'n pagina aanmaken. Voor de anonimiteit misschien pas na 12 weken ofzo.
Ik hoor het wel!!

Ik ben voor een gesloten Facebook pagina! Kijk ik ook wat vaker op dan deze site ;-)

Mijn naam is trouwens ook iets aangepast. Het hele jaartal is nu vermeld.

Een gesloten FB pagina is leuk, kun je foto's met elkaar delen. Voor anonimiteit hoef je geen rekening te houden gezien niemand uit je eigen vriendenlijst kan zien dat je in zo een groep zit.

heey ik lees even mee hoor, ik zat 5 jaar geleden hier en toen zijn ze er even mee gestopt met dit forum vanwege de problemen en hebben wij via forumup.nl een forum aangemaakt, is gratis misschien is dat een idee, je moet je eigen ook eerst inloggen en de moderator moet daarvoor toestemming geven? een tip. veel plezier allemaal en fijne zwangerschap toegewenst!!

Kunnen we niet nu al een pagina/ groep aanmaken en voor degene die dat willen nu al aanmelden? schrijf je nu de groepsnaam op en over 4 tot 8 weken (tegen de tijd we allemaal 12 weken zijn) doe je het nog een keer voor de meiden die later zijn ingehaakt???

Ook een goed idee! Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe je een prive pagina aanmaakt.. Als er iemand is die het toevallig al weet, dan mag diegene het ook wel oppakken! Anders kijk ik er morgen/van de week naar!

Uhm, ik lees dat het besluit al is gevallen. Ik ben ook meer een faceboeker dan een forum lezer dus misschien wel leuk. Moeten we hier miksschien alleen wel even een uitnodiging plaatsten voor de mensen die zich aan willen sluiten.
Verder ben ik niet direcvt bekend met een gesoten fb pagina dus Jdw, ik denk aan jou de eer tot nu toe ;)

Terug
Bovenaan