Ik heb een zoontje van 2 maanden en ben bezig om bv af te bouwen (om verschillende redenen) en te combineren met fv. Twee weken geleden voor het eerst begonnen met een flesje geven, zo rond 17.00 a 18.00 uur. Eerst ging het wel redelijk, dronk zo'n 90 a 100 cc. Sinds vorige week echter wil hij de fles niet goed pakken en met moeite krijgen we 30 a 40 cc naar binnen en af en toe drinkt hij helemaal niks. Het is elke keer weer een strijd met veel gehuil en een boos jongetje. We hebben al verschillende flessen geprobeerd, Avent, Difrax, Tommee Tippee, maar het maakt niet uit. Ook maakt het niet uit of ik of m'n man de fles geeft. Afgelopen zondag heeft m'n zus het geprobeerd, dronk hij ook maar 30 cc. Ik vind het verschrikkelijk die strijd elke avond, het schiet echt niet op.
Wie heeft ook ervaringen met het weigeren van de fles? Graag zou ik wat tips krijgen om ons mannetje aan de fles te krijgen, want het is erg vermoeiend zo en ongezellig!
Wie heeft ook ervaringen met het weigeren van de fles? Graag zou ik wat tips krijgen om ons mannetje aan de fles te krijgen, want het is erg vermoeiend zo en ongezellig!