wil dit ff kwijt...

A

Anoniem

Guest
hallo

ik wou even kwijt dat ik morgen met stef naar de ha ga want het poepen gaat nog steeds niet goed, (zondag heeft ie wel gepoept met hulp van ons) maar het gaat dus nog steeds niet vanzelf dus ik wil dat daar even naar gekeken word,

ik wou het even van me afschrijven want maak me best zorgen aangezien ik zelf hiervoor vroeger in het ziekenhuis heb gelegen
ik hoop dat het niet zover komt met stef maar dat laat ik jullie weten...

groetjes Chantal

Hoi Chantal,
ik wil je even een hart onder de riem steken , ons Ramonnetje had het ook vreselijk moeilijk met zijn ontlasting tot hij op gegeven moment helemaal niet meer kon poepen en wij hem om de 4 dagen een klisma moesten toedienen (paardenmiddel maar het hielp wel - even). Op aanraden van de kinderarts in het ziekenhuis zijn we overgestapt op nutrilon omneo en iedere dag lactulosesiroop (1 ml per kg lichaamsgewicht) en na 1,5 week zagen we resultaat, om de 3 dagen poepen - waren wij heel blij mee! Inmiddels krijgt Ramon steeds meer vaste voeding (zelfgemaakte fruit- en groentehapjes) en we merken dat het daarmee in rap tempo beter gaat - hij poept nu bijna ieder dag, en soms zelfs 2 keer op een dag! Met name groentehapje van sperzieboontjes met aardappel en tomaat doet het erg goed. Ik hoop van harte dat ze je goede raad kunnen geven en dat het met Stef heel snel beter mag gaan want ik weet hoe ongelukkig je je erbij kunt voelen, hoe graag je je kleine mannetje wilt helpen maar dat niet kunt  - het gaat over, echt! Heel veel sterkte,
Pauline

Ohhh, wat ontzettend vervelend. Hoe oud is Stef precies? Je hoort vaker als je begint met bijvoeden dat het een heel stuk beter gaat. Sommigen mogen daar zelfs voor de 4 maanden al mee beginnen om die reden. Vraag dat ook maar bij de HA of dat iets zou kunnen zijn.
Sterkte.

stef is nu 6 maanden en 1 dag oud hihi.....

groetjes Chantal

ik hoop dat de huisarts je een goed werkend middeltje geeft.
groetjes karin

Terug
Bovenaan